ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

ملی پوش جودو گفت: سال حساسی را از نظر کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند.

سعید ملایی ملی پوش جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قبل از المپیک ریو هم حواشی که در تغییر ریاست فدراسیون جودو رخ داد باعث شد که تیم ملی و ورزشکاران آسیب ببینند و دود این تغییرات در چشم ما رفت و حاشیه ها موجب شد تا نتوانیم در مسابقات قبل از المپیک حضور منظمی داشته باشیم و جودو در المپیک ریو آسیب دید. اکنون هم این تغییراتی که در پست ریاست فدراسیون جودو مجدد اتفاق افتاده است مشکلات و حاشیه ها را درست یک سال قبل از المپیک توکیو ایجاد کرده است که باعث می شود تیم ملی و ملی پوشان آسیب ببینند.

او ادامه داد: سال حساسی را از نظر کسب سهمیه المپیک در پیش داریم و تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می زند. از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می خواهم که هر چه سریعتر وضعیت انتخابات ریاست فدراسیون جودو را مشخص کنند تا برنامه های حضور تیم ملی در رقابت های سال 2019 و کسب سهمیه با مشکل و حاشیه همراه نشود و جودو لطمه نبیند.

برای مسابقات مسترز چین آماده می شوم

ملایی درباره حضور در رقابت های مسترز چین عنوان کرد: در حال حاضر باتوجه به اینکه از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات مسترز چین دعوت شدم در کنار محمد محمدی بریمانلو و زیر نظر محمد منصوری سرمربی تیم ملی به تمرین می پردازیم و حدود 10 روز دیگر به کشور چین سفر خواهیم کرد.

کار سختی است که در فاصله کم به اوج آمادگی برسم

ملی پوش جودو تصریح کرد: مسابقات مسترز سالی یک بار برگزار می شود و 16 جودوکار برتر جهان در این رقابت ها شرکت می کنند. با توجه به اینکه امسال هم بازی های آسیایی و هم رقابت های قهرمانی جهان را داشتیم و باید در هر مسابقه با اوج آمادگی شرکت می کردیم اکنون کار سختی است که در این فاصله کم باز هم به اوج آمادگی برسیم اما همه تلاش مان را به کار می گیریم که بتوانیم در رقابت های مسترز چین هم مدال کسب کنیم.

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

وضعیت مصدومیتم بهتر شده است

ملایی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: در مسابقات گرنداسلم امارات از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم که خوشبختانه با فیزیوتراپی که انجام دادم وضعیتم بهتر است و امیدوارم که مصدومیت جدیدی در این رقابت ها پیدا نکنم.

او درباره شناختش از حریفانش در مسابقات مسترز بیان کرد: از حریفانم در مسابقات مسترز چین شناخت کافی دارم و برابر خیلی از آنها روی تاتامی مبارزه کردم و توانستم به پیروزی برسم و آنالیز لازم را از عملکرد آنها دارم و امیدوارم باز هم از سد حریفانم عبور کنم.

دارنده مدال طلای جهان جودو در مورد مسابقات آینده خود عنوان کرد: پس از این رقابت ها حدود یک ماه و نیم استراحت خواهیم داشت و با آغاز سال جدید میلادی و مشخص شدن زمان رقابت های گرنداسلم، جهانی و کسب سهمیه المپیک، برنامه حضور تیم ملی در مسابقات معلوم خواهد شد.

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

تنها لژیونر جودو ایران هستم

او افزود: در حال حاضر با تیم هامبورگ مذاکراتی را برای حضور در این تیم و بازی در بوندس لیگا جودو آلمان انجام دادم و پس از توافق نهایی ابتدای فروردین ماه به این کشور سفر می کنم. سال گذشته هم با تیم "جی سی کی شن" شهر دوسلدورف قرارداد داشتم و یک فصل برای این تیم مبارزه کردم. در حال حاضر من تنها ملی پوش جودو ایران هستم که به عنوان لژیونر در تیم های اروپایی مبارزه می کنم.

ملایی در پایان گفت: امیدوارم که در رقابت های مسترز چین بتوانم با شکست حریفانم خوش رنگ ترین مدال این مسابقات را بدست آورم و با ایستادن روی سکوی قهرمانی امتیازاتم را افزایش دهم و اختلافم را در جدول رنکینگ جهان با حریفانم حفظ کنم و در صدر رنکینگ نخست جهان بمانم.


بیشتر بخوانید:

معافیت ۳ ملی پوش جودو از حضور در انتخابی تیم ملی/ زمان بازگشت محجوب مشخص شد

سقوط ۲ پله‌ای محجوب در رنکینگ جهانی/ملایی همچنان در صدر

شکست سعید ملایی برابر نماینده بلغارستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی رازمند
۱۹:۵۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
متاسفانه سعید ملایی که از جودوکاران زحمتکش و تحت نظر مربی فهیم و تحصیلکرده و استاد دانشگاه پرورش یافته بود چند وقتی است پس از قهرمانی جهان دچار غرور و حاشیه شده است و سریعا توسط برخی افراد اطرافش به بازی گرفته میشود باید بازنگری در رفتار خود داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۱۶:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
آقای ملایی تو خوب ! تو عالی ! تو اصلا رکورددار! تمرین کن که نبازی مجددا بهانه تراشی کنی
آخرین اخبار