مظاهری: ادامه همکاری ام با تیم ملی بوکس به احدی مربوط است

مربی تیم ملی بوکس گفت: ادامه همکاری ام با تیم ملی به اکبر احدی سرمربی تیم ملی مربوط است و همچنان تصمیم قطعی در این باره نگرفته ام.

مظاهری: ماندن و نماندن من در تیم ملی بوکس به اکبر احدی مربوط استعلی مظاهری مربی تیم ملی بوکس در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه کار خود با تیم  ملی بوکس بیان کرد: در شورای فنی بوکس، اکبر احدی به عنوان  سرمربی تیم ملی بوکس  انتخاب شد و تصمیم بر این شد که اختیار انتخاب  کمک مربی ها برعهده سر مربی تیم ملی باشد. در حال حاضر اردو های تیم ملی بوکس تعطیل شده است و من تا آخرین روز اردو سر تمرین حضور داشتم و اکنون باید برای قهرمانی کشور حضور پیدا کنم.  من اگر بخواهم در تیم ملی حضور پیدا نکنم با احدی سر مربی تیم ملی صحبت خواهم کرد. ماندن و نماندن من در تیم ملی صحبتی بین من و احدی است. من هنوز تصمیم قطعی در رابطه با این موضوع  نگرفتم و فکر می کنم در این تصمیم تمام اختیار با من است و هیچ اجباری در آن وجود ندارد. من با هیچ کسی دشمنی ندارم و در مقابل کسی با من دشمن نیست. من از خانواده بوکس هستم و کسی نمی تواند به من بگوید که بروم، چرا که یک عمر برای این ورزش زحمت کشیدم و معتقدم باید به پیشرفت ورزش بوکس کمک کنم.

او درباره  واکنش ثوری به حواشی نماندن خود در تیم ملی گفت: در این میان شیطنت های رسانه ای وجود دارد و من بچه دیروز نیستم که حرفی بزنم تا دیگران از آن سو استفاده کنند. توقع نداشتم که ثوری رئیس فدراسیون بوکس این گونه پاسخ دهد و البته از این موضوع ناراحت  نیستم. رئیس فدراسیون باید برای پاسخ به این موضوع تامل بیشتری می کرد چرا که من گفته بودم که هنوز تصمیم جدی نگرفته ام. من در این تصمیم گیری صرفا نباید به خودم فکر کنم و به عنوان قهرمان این رشته، دارای مسئولیت سنگینی هستم و تمام مدال های من متعلق به بوکس ایران است. مطمئنا در ادامه  تصمیمی نمی گیرم که به بوکس آسیبی برساند. من هر صحبتی در این راستا داشته باشم با اکبر احدی  خواهم کرد و مشکلاتم را با او در میان می گذارم. خوشبختانه به گفته رئیس فدراسیون قهرمان بوکس در ایران زیاد است و اگر آن ها روی کار بیایند من به آن ها کمک خواهم کرد. من به دنبال حاشیه سازی نیستم و الان پاسخ برای حواشی وجود دارد اما پاسخ به این مسائل را به آینده موکول خواهم کرد.

او افزود: حقوق من  در تیم ملی 1 میلیون تومان است و اکبر احدی به عنوان سرمربی 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت می کند و  اصلا نمی خواهم در این رابطه بحث کنم. هیچ وقت به خاطر حقوق و مزایا در تیم ملی نماندیم. حقوقی که دریافت می کنم فقط هزینه سفرم از کرمانشاه به اردو های تیم ملی است و حتی باید مبلغی را هم بر روی این پول بگذارم. 

مظاهری اظهار کرد: ورزشکاران ملی باید حقوق بگیر شوند چرا که هزینه های زیادی بر عهده آن ها است و باید لوازم ورزشی برای بوکس تهیه کنند و علاوه بر این مکمل هایی را باید مصرف کنند. این نکته را همه می دانیم که فدراسیون در حال دست و پنجه نرم کردن با نداری است اما  وظیفه فدراسیون درآمد زایی در راستای کمک به ملی پوشان است. باید در بوکس از افراد حرفه ای استفاده کنیم تا به پیشرفت این رشته کمک کند.


بیشتر بخوانید: 

ثوری: اگر مظاهری علاقه‌ای به ماندن در بوکس ندارد به سلامت

احدی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب خواهند شد

ثوری: هیچ قولی مبنی بر موجودی ۱۱ میلیاردی برای فدراسیون بوکس نداده بودم


انتهای پیام/

اظهارات علی مظاهری درباره حواشی ماندن یا نماندن او در تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار