اپل بهترین‌های سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد

اپل بهترین اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های سال ۲۰۱۸ را در iTunes معرفی کرد.

اپل بهترین‌های سال 2018 را اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان سال 2018، دو استور رسمی اپلیکیشن و برنامه‌های دیگر برای گوشی‌های تلفن همراه تصمیم گرفتند بهترین‌های خود را در زمینه‌های مختلف معرفی کنند. این بهترین‌ها شامل بهترین اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و کتاب‌ها می‌شوند. به تازگی شرکت اپل بهترین‌های 2018 خود را در پلتفرم App Store در همین زمینه‌ها به صورت رسمی معرفی کرده است. دو ژانر اصلی که در میان برنامه‌های امسال بیشترین محبوبیت را کسب کرده‌اند، بازی‌های بتل رویال و اپلیکیشن‌های مراقبت سلامتی معروف به Self-Care هستند.

همانطور که می‌توان حدس زد، دو بازی پابجی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite) امتیازهای بالایی را دریافت کرده‌اند با این حال باز هم بهترین بازی برای گوشی‌های آیفون، Donut Country و بهترین بازی روی تبلت‌های آیپد، Gorogoa شدند. بهترین بازی‌هایی که برای لپتاپ‌های مک و اپل تی‌وی اعلام شده‌اند، به ترتیب، The Gardens Between و Alto's Odyssey هستند.

اپل بهترین اپلیکیشن‌ها در پلتفرم‌ها مختلف خود را نیز معرفی کرده است. بهترین اپلیکیشن برای گوشی‌های آیفون، Procreate Pocket و برای تبلت‌های آیپد Froggipedia شده است. بهترین اپلیکیشن برای لپ‌تاپ‌های مک هم یک اپلیکیشن نقاشی به نام Pixelmator Pro و بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی یک اپلیکیشن سلامتی به نام Sweat است.

یکی از بخش‌هایی که برای شرکت اپل سود فراوانی به همراه دارد، iTunes است که در آن فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و موسیقی‌ها به فروش می‌رسند. اپل دریک (Drake) را به عنوان بهترین آرتیست سال 2018 انتخاب کرده و همچنین Juice WRLD به عنوان خواننده‌ای انتخاب شده که موفقیت بالایی کسب کرده است. بهترین آهنگی که شرکت اپل در iTunes انتخاب کرده، I Like It است و بهترین آلبوم سال هم Golden Hour انتخاب شده است.

در ادامه می‌توانید لیستی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های iTunes به انتخاب اپل را مشاهده کنید:

اپل بهترین‌های سال 2018 را اعلام کرد

شرکت اپل کتاب‌های امسال محبوب خود را هم اعلام کرده است. این کتاب‌ها به دو صورت الکترونیکی (ebook) و کتاب صوتی در دسترس کاربران قرار گرفته بود. در ادامه لیست محبوبترین کتاب‌ها را مشاهده کنید:

اپل بهترین‌های سال 2018 را اعلام کرد


بیشتر بخوانید: ایرپادها با فناوری شارژ بی‌سیم در راه هستند


انتهای پیام/

بهترین‌های سال 2018 اپل در iTunes معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار