برگزاری دوره آموزش تکمیلی خادمیاری رضوی در شهرستان مهریز

معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزدگفت:نخستین دوره آموزش تکمیلی خادمیار رضوی در در بیت الحسین شهرستان مهریز برگزار شد.

محمود پرنیان معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزش تکمیلی خادم یاری رضوی گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آموزش خادمیاران برای شرکت در کشیک حرم و اجرای اهداف آستان قدس رضوی با هدف محرومیت زدایی است.

وی افزود: کلاس تکمیلی آموزش خادمیاران رضوی برای اولین بار در شهرستان مهریز برگزار می‌شود که این کلاس‌ها در شهرستان‌های اردکان، ابرکوه، میبد، بافق و بهاباد برگزار شده است.

پرنیان ادامه داد: مرکز برگزاری این کلاس‌ها در استان یزد بوده که به علت استقبال متقاضیان این کلاس‌ها دو ماه یکبار در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

وی گفت: این کلاس‌ها با حضور ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران برگزار و در پایان از شرکت کنندگان آزمون کتبی گرفته و برگزیدگان به آستان قدس رضوی معرفی و برای کشیک در حرم امام (ع) انتخاب می‌شوند.

معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد ادامه داد: مباحثی که در کلاس آموزش تکمیلی خادمیاران آستان قدس رضوی مطرح می‌شود موضوع حرم شناسی، شناخت و آموزش‌های عرصه خدمت و نحوه ورود به سامانه آستان قدس رضوی است.

وی تصریح کرد: علاقمندان به عضویت به عنوان خادمیار آستان قدس رضوی می‌توانند به سامانه آستان قدس رضوی مراجعه و ثبت نام کنند وبعد از ۲ ماه از تاریخ ثبت نام دعوت به حضور در کلاس‌های آموزشی این آستان می‌شوند.

انتهای پیام/ ا

دوره آموزش تکمیلی خادمیاری رضوی در مهریز برگزار شد

برچسب ها: آستان قدس ، خادمیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار