۳۳ فلسطینی در تیراندازی صهیونیست‌ها در غزه مجروح شدند

در حمله نظامیان صهیونیست به سی و هفتمین راهپیمایی حق بازگشت در غزه ۳۳ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، در سی و هفتمین جمعه از سلسله راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های شرقی نوار غزه، ۳۳ فلسطینی به ضرب گلوله و استنشاق گاز‌های سمی نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین ضمن اعلام این خبر افزود در پایان تظاهرات امروز، هیئت ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکست محاصره نوار غزه، شروع فوری روند برقراری آشتی، ایجاد شراکت ملی بدون هیچ گونه اتلاف وقت و مانع‌تراشی، متحد شدن جریان‌های داخلی فلسطین به منظور تقویت توانمندی‌ها و ترسیم راهبرد مقابله واقعی با رژیم اشغالگر را خواستار شد.

این هیئت همچنین از فلسطینیان خواست در تظاهرات جمعه آینده با عنوان "مقاومت حق قانونی است" شرکت کنند.

احمد شلدان خبرنگار المیادین در نوار غزه نیز در شرح جزئیات بیشتر سی و هفتمین تظاهرات بازگشت گفت: وزارت بهداشت فلسطین در پایان تظاهرات امروز با صدور بیانیه‌ای زخمی شدن ۳۳ شهروند فلسطینی را در تیراندازی نظامیان اشغالگر تأیید کرد. تظاهرات امروز در مقایسه با تظاهرات جمعه سی و پنجم و سی و ششم که به ترتیب ۱۲ و ۲۸ زخمی داشت، شاهد افزایش شمار زخمی‌ها بود و این یعنی رژیم اشغالگر به صورت گسترده‌تر شهروندان فلسطینی را هدف حملات خود قرار داده است. رویداد قابل توجه دیگر، تیراندازی گسترده نظامیان اشغالگر به خودرو‌های امدادی در مناطق متعدد نوار غزه از جمله اردوگاه خان یونس، اردوگاه البریج و مناطق شمالی نوار غزه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار