انتظار برای ابلاغ رسمی قیمت فراورده‌های لبنی

تغییرات جدید قیمت مواد لبنی هنوز به سازمان صنعت معدن تجارت مازندران اعلام کتبی نشده است.

حسین اصغر زاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه منتظر اعلام قیمت‌های جدید فراورده‌های لبنی هستیم، افزود: فهرست قیمت‌های جدید محصولات لبنی به محض دریافت به ادارات شهرستان‌ها و کارخانجات تولید فراورده‌های لبنی ابلاغ می‌شود.

وی گفت: قیمت تمام شده فرآورده‌های لبنی بر اساس شیرخام کیلویی ۲۲۰۰، ۲۳۰۰ و۲۴۰۰ تومان تعیین شده بود که ستاد تنظیم بازار مصوبه خرید شیرخام در درب دامداری را به قیمت کیلویی ۲ هزار تومان ابلاغ کرد.

اصغر زاده افزود: قیمت تمام شده فراورده‌های لبنی با این مصوبه جدید باید به سازمان صنعت معدن تجارت اعلام تا اجرایی شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بازرسان این سازمان به محض اعلام رسمی قیمت فراورده‌های لبنی نظارت خود را از واحد‌های تولید و توزیع فراورده‌های لبنی آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد، فرصتی برای محصولات موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود، زیرا این کالا‌ها قبلا درج قیمت شده بودند، اما از روز ابلاغ این مصوبه، قیمت‌های جدید بر روی محصولات تولیدی باید درج و روانه بازار شود.

اصغر زاده ابراز امیداواری کرد با برگشت قیمت شیرخام به هر کیلوگرم ۲ هزار تومان، قیمت فرآورده‌های لبنی در بازار تعدیل شود.

انتهای پیام/ک


بازار فراورده‌های لبنی چشم انتظار قیمت‌های جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار