رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کلات نادری :

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در کلات نادری برگزار می شود

رئیس اداره ورزش وجوانان کلات نادری گفت: نخستین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در روزهای ۲۲و۲۳آذر در کلات برگزار می شود.

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در کلات نادری برگزار می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا شهنازی رئیس اداره و ورزش و جوانان گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهدای شهرستان و جام هزار مسجد در پنج وزن ۶۶- ویژه دانش آموزی، ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- و مثبت ۹۶ کیلوگرم در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۲و۲۳ آذر ماه در روستای لائین کلات نادری برگزار می‌شود.

وی افزود:شهرستان کلات در این دوره از مسابقات میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور و شهرستان‌های مجاور میباشد که در وزن‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش وجوانان کلات نادری تصریح کرد: میهمانانی از فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور، هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استانی و دیگر مسئولان کشوری؛ استانی و شهرستانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

شهنازی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کلات نادر مهد کشتی با چوخه کشور است گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم در این شهرستان فضایی را به عنوان برگزاری این گونه مسابقات ایجاد کنیم و شاهد برگزاری مسابقات در سطوح مختلف باشیم.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و تخصیص اعتبار کلنگ گود کشتی باچوخه در شهرستان زده شود تا مسابقات به صورت آکادمیک و هر ساله در این شهر برگزار شود.
 
 
انتهای پیام//د.ف
 

کلنگ خوردن گود کشتی باچوخه در کلات نادری نیاز به اعتبار دارد

برچسب ها: ورزشی ، کشتی پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار