آبرسانی به ۵۰ درصد روستا‌های طرح هفتیان شهرستان تفرش

استاندار مرکزی از آبرسانی به ۵۰ درصد روستا‌های طرح هفتیان شهرستان تفرش خبرداد.

 آبرسانی ۵۰ در صد روستا‌های طرح هفتیان شهرستان تفرشسید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره طرح آبرسانی هفتیان به شهرستان تفرش گفت: در مسیر این پروژه ۴۰ روستا باید آبرسانی شود که خوشبختانه امسال با تلاشی که کرده ایم توانستیم ۲۰ روستای مسیر را آبرسانی کنیم و الان ۲۰ روستای دیگر باقی مانده است.

آقازاده افزود: با توجه به قرار دادی که با پیمانکار طرح داشتیم قرار شد با سرمایه داخلی از طریق بانک‌ها و با استفاده از توان پیمانکار حدود ۲۰ میلیارد تومان توسط وزارت نیرو و آب منطقه‌ای ۲۳ کیلومتر لوله در دو ماه آینده خریداری کند و توسط پیمانکار کار گزاری شود.

وی اضافه کرد: موضوع آبرسانی به شهرستان تفرش که یک جلسه خاص برای آن در استانداری برگزار شد حدود ۹۰ کیلومتر لوله گذاری از چشمه‌های آب هفتیان به شهر تفرش است که حدود ۹۲ میلیارد همین الان نیاز دارد تا این پروژه انجام شود.

استاندار مرکزی در خصوص توسعه شهرک صنعتی تفرش هم گفت: ۵۰ هکتار به فاز دوم شهرک صنعتی افزوده می‌شود تا فرصت برای کسب و کار صنعتی مهیا شود و همچنین مشکل آسفالت شهرک اصناف توسط شهرداری برطرف و استخر تفرش تا نیمه اول سال ۹۸ مرمت شود و برای سالن ورزشی طبقاتی این شهر در سال ۹۸ بودجه در نظر گرفته شود.

وی همچنین بیان کرد: مقرر شدتا ۲ هفته آینده یک جراح و پزشک عمومی به این شهرستان تعلق گیرد و متخصص زنان هم ۳ روز در تفرش و سه روز در آشتیان مستقر شود.

انتهای پیام/ج

سخنان استاندار مرکزی در باره طرح آبرسانی هفتیان به شهرستان تفرش

برچسب ها: آب و هوا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.