بزودی سه بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان در چهار نقطه شهر مشهد احداث خواهد شد.

احداث بازار‌های شهروندی در ۴ نقطه مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد جاویدیار سخنگوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: به جهت رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی هرچه بهتر، بزودی ۴ بازار در سطح شهر مشهد توسط معاونت طرح و توسعه این سازمان و با هزینه تقریبی ۴ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این بازار‌ها شامل بازار "فردوسی" به مساحت ۶۰۰ متر و بازار‌های "ثامن"، "مخابرات" و "پامچال" هر کدام به مساحت ۵۰۰ متر می‌باشند که ۳ بازار "فردوسی"، "ثامن" و "مخابرات" بازار میوه و تره بار با در نظر گرفتن فضایی احتمالی جهت فروش ارزاق عمومی و بازار "پامچال"، تنها بازار تخصصی آبزیان در مشهد خواهد بود.

وی افزود: قرارداد پروژه احداث بازار "فردوسی" و "مخابرات" به پیمانکار مربوطه ابلاغ شده و جهت احداث بازار "ثامن" انتخاب پیمانکار صورت گرفته و به زودی پروسه‌ی احداث این بازار نیز آغاز خواهد شد.

وی همچنین افزود: بازار جمهوری که در تیرماه گدشته بطور موقت جمع آوری شده بود بزودی در مساحتی ۱۲۰۰ متری واقع در کوی قائم، قائم ۱۲، احداث و به بهره برداری مجدد خواهد رسید.

انتهای پیام//ف. ح
 


اعتبار ۴ میلیارد تومان برای احداث و به بهره برداری ۴ بازار در مشهد

برچسب ها: شهرداری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.