امام جمعه ایلام مطرح کرد؛

ضرورت بازگو کردن رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس برای آیندگان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رشادت ها و از جان گذشتگی های مردان و زنان این خطه در دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل جوان و آیندگان ترسیم و بازگو شود.

ضرورت بازگو کردن رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس برای آیندگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار جمعی از مردم، بزرگان و معتمدان و مصلحان ایل شوهان گفت: جای جای استان ایلام سنگر مستحکم و امن در دفاع مقدس بود و جوانان و مردان این دیار برای دفاع از مرزها و ارزش های انقلاب اسلامی، حد و مرزی را محدود نمی دانستند.

وی با اشاره رشادت های ایل بزرگ شوهان در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: ایل شوهان همواره پرچمدار مبارزه با ستمگران و حماسه‌آفرین دوره دفاع مقدس بوده و در اغلب محورهای جنگ با رشادت دفاع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که توانسته با وجود همه ناملایمات، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها با اقتدار روی پای خود بایستد و اثرگذار باشد.

وی بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: تحریم ها نمی تواند در اراده ملت ایران خللی وارد کند چرا که این مردم پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/اس

 

رشادت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.