کودکان بوشهری به استقبال دیو تک آباد رفتند

نمایش دیو تک آباد با اجرای هنرمندان قمی و به نویسندگی مصطفی فرحی در بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به بهانه اجرای این نمایش با مصطفی فرحی نویسنده این اثر گفت و گوی تلفنی برقرار کردیم:
هدف از برگزاری این نمایش چه بود؟

گروه عموزنجیرباف حدود هفت سال است که در زمینه آموزش مسائل فرهنگی و اجتماعی کودکان فعالیت دارد ، داستان دیو تک آباد، داستان دانش آموز بازیگوشی است که با دیو جهل و نادانی آشنا می شود و با همکاری دیو دانش آموزان درس خوان را از روستایی که در آن زندگی می کنند بیرون می اندازند و دانش آموزان با همکاری معلم خود و با دانایی و علم با دیو مبارزه می کنند و در نهایت به پیروزی می رسند.

هدف از این نمایش افزایش مهارت قانون حل مسائل در کودکان است تا با سخت کوشی بتوانند به موفقیت های ارزشمند زندگی برسند.

این نمایش در چه استان های به اجرا درآمده و استقبال چگونه بوده است؟

علاوه بر قم، در استان بوشهر در تاریخ 10 تا 14 آذر بندر کنگان، 18 و 19 آذر به دعوت کانون پرورش فکری بندر دیر، 20 و 21 در شهر بردخون که استقبال بی نظیری تا به الان شده و قرار است این نمایش در استان کرمانشاه 24 تا 28 آذر به روی صحنه برود. امید است در آینده ای نه چندان دور در استان های فارس و تهران نیز این نمایش به فعالیت خود ادامه دهد.

عوامل این نمایش را معرفی بفرمایید؟

علیرضا نامدار به عنوان مدیر تولید، هماهنگ کننده سالن های نمایش سبحان نامدار، تهیه کننده، نویسنده و یکی از بازیگران خود بنده هستم و بازیگران: سید شهاب الدین سیدرضایی، محمدرضا روشنایی، رضا گلچین. کارگردان این اثر در استان بوشهر فرزانه چمیزنی می باشد.

انتهای پیام/ح

کودکان بوشهری به استقبال دیو تک آباد رفتند

برچسب ها: سرویس فرهنگی ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار