خانه تاریخی روغنی" اصفهان به مرکز فرهنگی تبدیل می شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت : بازسازی "خانه تاریخی روغنی" در محله علی قلی آقا با اعتبار یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد تا به مرکز فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهین شکرانی مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با تاکید بر حفظ و نگهداری از ابنیه تاریخی ، اظهارکرد : بازسازی و مرمت خانه روغنی در محله علی قلی آقا نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تا کنون ۷۰ درصد از این طرح انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر طرح های این منطقه در سال جاری افزود : پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ در محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان در دست اجرا است و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: مناسب سازی و اصلاح هندسی تقاطع میرداماد-کاشانی همچنین اجرای ایستگاه اتوبوس تندرو ( BRT ) با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شکرانی تصریح کرد: بازسازی "خانه تاریخی روغنی" در محله علی قلی آقا با اعتبار یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد تا به مرکز فرهنگی تبدیل شود.

وی درباره احداث طرح پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت گفت : این طرح با هزینه شش میلیارد تومان تاکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود : بازسازی دو سرویس بهداشتی در سطح منطقه انجام و تکمیل شده است؛ بازسازی سرویس بهداشتی طالقانی با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان و بازسازی سرویس بهداشتی پل مارنان با هزینه ۳۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/م

تشریح طرح های عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.