پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس و منچستریونایتد صدر را به هم تعارف زدند/بایرن سرگروهی را از آژاکس ربود

رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری دیدارهای سه گروه باقی مانده به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23 و 30 دقیقه با برگزاری دیدارهای سه گروه باقی مانده به پایان رسید.

در مهمترین دیدار امشب، تیم های آژاکس و بایرن مونیخ از گروه E نبرد سخت و جذابی در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا برای صدرنشینی در این گروه داشتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی سه بر سه دست یافتند تا بایرن سر گروه شود.

در این دیدار ابتدا بایرن مونیخ در دقیقه 13 توسط رابرت لواندوفسکی به گل رسید و این یک گل تا پایان نیمه نخست تداوم داشت . نیمه دوم مسابقه اما بسیار جذاب دنبال شد؛ در این نیمه آژاکسی ها که برای صدرنشینی در گروه به پیروزی مقابل باوارایی ها احتیاج داشتند، توسط دوسان تادیچ در دقایق 61 و 82 (پنالتی) به گل رسیدند تا موجی از شادی ورزشگاه یوهان کرایف را بردارد اما این شادی تنها پنج دقیقه دوام داشت و در دقیقه 87 لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد تا دوباره صدرنشین عوض شود. در دقیقه 90 کینگزلی کومان گل سوم را هم برای باوارایی ها زد تا خیال کواچ راحت شود اما این پایان کار نبود و در دقیقه 95 نیکولاس تاگلیافیکو برای میزبان گلزنی کرد و بازی سه بر سه شد. فشار ثانیه های پایانی آژاکسی ها برای زدن گل چهارم دیگر ثمری نداشت تا در نهایت این مسابقه با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

ضمن اینکه در این بازی پربرخورد، وبر از آژاکس در دقیقه 66 و مولر از بایرن در دقیقه 75 اخراج شدند.

یوونتوس و منچستریونایتد صدر را به هم تعارف زدند/بایرن سرگروهی را از آژاکس ربود

در دیگر مسابقه این گروه ، تیم بنفیکا که رتبه سومی اش پیش از مسابقه نیز قطعی بود، در دیداری تشریفاتی میزبان آئک آتن یونان بود که با یک گل به پیروزی رسید.الکس گیزمالدو تک گل عقابهای لیسبون را در این بازی در دقیقه 88 زد. ضمن آنکه آئک آتن از دقیقه 87 با اخراج گالاناپولوس 10 نفره شده بود.

در جدول این گروه بایرن با 14 امتیاز صدرنشین شد و آژاکس با 12 امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گرفت. بنفیکای هفت امتیازی نیز راهی لیگ اروپا شد و آئک آتن بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

همچنین در گروه H و جایی که یوونتوس صدرنشین و منچستریونایتد برای سرگروهی می جنگیدند، هر دو تیم مغلوب میزبانان خود شدند. یوونتوس در سوئیس مهمان یانگ بویز بود که در کمال ناباوری با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد تا تیم سوئیسی بدون برد مسابقات را ترک نکند. هورانو در دقایق 30 (از روی نقطه پنالتی) و 68 برای میزبان و دیبالا در دقیقه 80 برای یووه گل زدند.

یوونتوس و منچستریونایتد صدر را به هم تعارف زدند/بایرن سرگروهی را از آژاکس ربود

منچستریونایتد نیز که با توجه با باخت یوونتوس، با پیروزی مقابل والنسیا می توانست صدرنشین این گروه شود، اما در ورزشگاه مستایا با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد.سولر در دقیقه 17 و جونز (مدافع حریف) در دقیقه 47 برای والنسیا گل زدند و تنها گل تیم مورینیو توسط رشفورد در دقیقه 87 زده شد. 

در جدول گروه هشتم، یوونتوس با 12 امتیاز صدرنشین شد و یونایتد با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد. والنسیا نیز با هشت امتیاز سوم و راهی لیگ اروپا شد. یانگ بویز با پیروزی مقابل یووه چهار امتیازی شد تا وداعی شیرین با رقابتها داشته باشد.

در گروه F نیز، منچسترسیتی صعود کرده در ورزشگاه اتحاد میزبان هوفنهایم حذف شده بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.کراماریچ در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای هوفنهایم به ثمر رساند، اما سیتی با دو گل سانه در دقایق 46 و 61 بازی را برگرداند و پیروز شد.

یوونتوس و منچستریونایتد صدر را به هم تعارف زدند/بایرن سرگروهی را از آژاکس ربود

در همین گروه مصاف حساس تیم های شاختاردونستک اوکراین و لیون با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شاختار که می توانست با پیروزی در این دیدار خانگی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود، ابتدا در دقیقه 22 توسط مورائس به گل رسید اما نبیل فکیر در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند و مانع حذف شیرها شد.

در جدول این گروه منچسترسیتی با 13 امتیاز سرگروه شد. لیون نیز با هشت امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و راهی مرحله بعد شد. شاختار شش امتیازی با قرار گرفتن در رتبه سوم به لیگ اروپا رفت و شاگردان ناگلزمن در تیم هوفنهایم با سه امتیاز حذف شدند.


بیشتر بخوانید:

رئال مادرید مقابل زسکامسکو دبل شد/ رم راه صعود ویکتوریا پلژن را به لیگ اروپا باز کرد


به این ترتیب با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های دورتموند؛ بارسلونا؛ پاری سن ژرمن؛ پورتو؛ بایرن مونیخ؛ منچسترسیتی؛ رئال مادریدو یوونتوس به عنوان صدرنشین و تیم های اتلتیکو مادرید؛ تاتنهام؛ لیورپول؛ شالکه؛ آژاکس؛ لیون؛ آ اس رم و منچستریونایتد به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند.

یوونتوس و منچستریونایتد صدر را به هم تعارف زدند/بایرن سرگروهی را از آژاکس ربود

هشت تیم کلوب بروژ؛ اینتر؛ ناپولی؛ گالاتاسارای؛ بنفیکا؛ شاختار دونتسک؛ ویکتوریا پلژن و والنسیا نیز به جمع تیم های حاضر در لیگ اروپا اضافه شدند.

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار