ارائه ۲۰ نوع خدمات درمانی در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از ارائه بیش از ۲۰ نوع خدمات درمانی عمومی و تخصصی در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، خیرالله خیرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: اکنون بخش‌های قلب، رادیولوژی، فک و صورت، نوار مغز، نوار عصب و عضله، بخش کاردرمانی، بخش شنوایی سنجی، گفتار درمانی، ارتوپدی فنی و بخش چشم پزشکی در این این درمانگاه فعال هستند.

وی در خصوص مزیت‌های خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان گفت: میزان تعرفه درمانگاه فرهنگیان قابل قیاس با مراکز درمانی دیگر نیست.

وی اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی و متخصص برای فرهنگیان با بیمه تکمیلی رایگان است و ویزیت پزشک عمومی برای فرهنگیان بدون بیمه تکمیلی ۳۰ هزار ریال و ویزیت پزشک متخصص برای فرهنگیان بدون بیمه طلائی ۱۲۰ هزار ریال است.

خیرایی گفت:تا پایان امسال یک دستگاه آمبولانس برای این مرکز درمانی فراهم می‌شود وبخش رادیولوژی و سونوگرافی نیز به این درمانگاه افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان یک مرکز خودگردان است و از اعتبار دولتی استفاده نمی‌کند افزود: مهمترین برنامه سال آینده، اضافه کردن بخش آزمایشگاه است که این مرکز را به یک مرکز تاپ درمانی تبدیل می‌کند.

اکنون ۳۰ هزار فرهنگی دراین استان مشغول خدمت است.

انتهای پیام/م

۲۰ نوع خدمات درمانی در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد ارایه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.