برگزاری یادواره ۲۳ شهید فرهنگی شهرستان ارومیه

مراسم یادواره ۲۳ شهید فرهنگی شهرستان ارومیه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خانواده معظم شهدا در مسجد لطفعلی خان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در  یادواره ۲۳ شهید فرهنگی شهرستان ارومیه که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد با اشاره به این که برگزاری چنین یادواره‌هایی مصداق زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در قله اقتدار و سرافرازی ایستاده ایم و امروز فرهنگ بسیجی موجب پیروزی جبهه مقاومت در میادین مختلف می‌شود.
 
سردار شهسواری با بیان این که دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف خصوصا در زمینه‌های علمی خیره کننده است افزود: دشمنان درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند چرا که امروزه جمهوری اسلامی الگوی آزادب خواهان و مستضعفان جهان شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به این که آذربایجان غربی ۱۴۳ شهید فرهنگی و ۷۷۷ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مصادیق زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا محسوب می‌شود.
 
محمدی افزود: مسئولیت پذیری، بصیرت داشتن و ارائه معنای زیبایی از زندگی از جمله ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/

 

برگزاری یادواره شهدا در ارومیه

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.