عالیشاه: مبلغ قراردادها را شفاف سازی کنید

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ قراردادها و درصدی که بازیکنان دریافت کرده اند را شفاف سازی کنید.

عالیشاه: مبلغ قراردادها را شفاف سازی کنیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد:  امروز بازی خوبی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. تمام تلاشم را می کنم که در تیم مثمر ثمر باشم. بازیکنان ما آسمان و ریسمان نمی بافند و تمام تلاش شان را در زمین به کار می گیرند و کار تکنیکی را انجام می دهند و بعد از بازی و نتیجه نگرفتن خود را توجیه نمی کنند.احترام زیادی برای بازیکنان استقلال و هواداران این تیم قائل هستم اما اینکه بعد بازی به صورت علنی بخواهند توجیه کنند کار زشتی است و به تک تک بازیکنان ما بر خورده است.

او ادامه داد: بعد از بازی ما مقابل الدحیل و السد رسانه های خارجی از عملکرد ما تعریف کردند و ما با وجود اینکه 2 پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته بود توانستیم بهترین نتایج را کسب کنیم.اگر بحث مالی مطرح باشد بازرس بفرستند و مبلغ قراردادها و درصد دریافتی بازیکنان را شفاف سازی کنند و هم در 2 یا 3 سال اخیر مشخص کنند که داوری به نفع تیم پرسپولیس سوت زده یا به ضرر تیم ما بوده است.

عالیشاه عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس دست به دست هم دادند و حرفشان را داخل زمین زدند و با قدرت ادامه می دهند.بسیاری از بازیکنان ما 2 تا بازی هم نکرده بودند و در نقل و انتقالات دست تیم بسته بود اما جوانان ما بهترین بازی ها را ارائه دادند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/

اظهارات عالیشاه درباره تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار