عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:علی رغم میل باطنی مجموعه باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش و جوانان گرشاسبی از جمع ما خارج شد.

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:از سلطانی تشکر می کنم که چنین مقامی را به من داده و من نیز در تلاش خواهم بود تا وظیفه ام را به بهترین شکل انجام دهم.همچنین از برادرم، حمیدرضا گرشاسبی نیز به خاطر زحماتش تشکر می کنم.او علی رغم میل باطنی مجموعه باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش و جوانان به محدودیت قانونی بیشتر از این توانایی همکاری با او را نداشتیم.

عرب درباره با حضور موقتی اش به عنوان سرپرست پرسپولیس ادامه داد:همه چیز موقتی است و تنها به دنبال کار و وظیفه خود هستم.حتی کسانی که به اصطلاح در باشگاه پرسپولیس دائمی هستند نیز موقتی محسوب می شوند. وزیر ورزش و جوانان به من اختیار تمام داده تا در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم و من نیز با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.

هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود:بحث ها و حواشی همیشه در کنار باشگاه پرسپولیس وجود دارد و بسیاری از افراد به دنبال حاشیه سازی برای این تیم و باشگاه هستند.با این حال اما شاهد آن بودید که گرشاسبی با تمام قدرتش برای تیم فوتبال پرسپولیس تلاش کرد.در نهایت اما نباید به ساخته های ذهن برخی افراد است که نباید به آن توجه کرد.من هوادار و عاشق پرسپولیس هستم و در یک سالی که در این باشگاه هستم به عنوان نفر دوم باشگاه در تلاش برای پرسپولیس بودم و این موضوع را نیز شاهد بودید.همچنین در تلاش خواهم بود تا در پست جدید خود بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

عرب درباره با جذب بازیکن توسط تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:فرمانده تیم فوتبال پرسپولیس برانکو است و زمانی که من نفر دوم پرسپولیس نیز بودم تعامل خوبی با او داشتم .همچنین جلسه ای با برانکو درباره با جزو بازیکنان پرسپولیس برگزار خواهیم کرد.با این حال در حال حاضر ما تنها به دیدار روز پنجشنبه توجه می کنیم .ما به دنبال ایجاد تیمی قوی هستیم و می خواهیم تا قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.برای کسب این نتایج نیز با آرامش و روحیه بالا در مسیر موفقیت گام بر خواهیم داشت.البته باید بگویم بجز 5 بازیکن که در نیم فصل به تیم ما اضافه می شوند ، برانکو ایووانکویچ هنوز درخواستی را به من ارائه نکرده است.

تعامل خوبی با برانکو دارم

عرب بیان کرد: هر 2طرف باشگاه پرسپولیس و برانکو  بیشتر از آن چه انتظار داشته باشید با یکدیگر تعامل دارند.ما به دنبال تعامل شفاف با یکدیگر هستیم و راحت نظرات بین 2 طرف گفته می شود.

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان افزود:افتخار است که برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس کار می کنم و در تلاش خواهم بود تا این باشگاه به موفقیت برسد.اگر اغراغ نکنم نیز همچنان برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس تلاش کرده و گام هایی را خواهیم برداشت.


بیشتربخوانید:

درب‌های پرسپولیس بعد از انتخاب سرپرست بسته شد

آشنایی با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار