کتاب پژوهشگر کاشانی برتر ادبیات در استان اصفهان رونمایی شد

کتاب «دکتر عبدالرضا مدرس‌زاده» عضو انجمن ترویج زبان فارسی و پژوهشگر کاشانی نمونه دانشگاه رونمایی شد.

دکتر عبدالرضا مدرس‌زاده» عضو انجمن ترویج زبان فارسی و پژوهشگر کاشانی نمونه دانشگاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کتاب سبک‌شناسی‌شعر وی با نام «از سیستان تا تهران» در این آیین به همت انجمن دوستداران حافظ (دفتر اراک) رونمایی شد.

وی، با اشاره به اینکه ویژگی‌های مهم سبک شعر حافظ و شگردهای هنری لسان‌الغیب را در این آیین بیان کرده است افزود: این مراسم با حضور صدها تن از شاعران و ادیبان استان مرکزی برگزار شد.

این پژوهشگر برتر ادبیات در استان اصفهان، گفت: این کتاب تاکنون در نمایشگاه بین‌المللی کناب تهران، دانشگاه تبریز و کانون نشر فرهنگ‌اسلامی‌کاشان نیز رونمایی و معرفی شده است.

شایان ذکر است:«دکتر عبدالرضا مدرس‌زاده» بعد از مرحوم حجت‌السلام والمسلمین مدرس زاده بنیان‌گذار کانون نشر فرهنگ‌اسلامی‌کاشان در حال حاضر علاوه بر اینکه مدیرعاملی این کانون را دارد عضو هیات علمی و‌ مدیر گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز است.

فارسی همگانی، بوی آشنایی شرح غزلیات سعدی، خطاب آفتاب شرح‌نامه ۳۱ نهج‌البلاغه، از سیستان‌تا تهران سبک‌شناسی شفر فارسی، خاک بالین رسول شرح قصاید خاقانی، در آرزوی خراسان شرح قصاید خاقانی، سلام بر خراسان شرح قصاید ناصرخسرو، آینه احساس(تحقیق در ادب غنایی)، سنای سنایی(نقد و تحلیل شعر سنایی) و زعفران کائنات(مجموعه شعر رضوی) از جمله آثار منتشر شده این استاد شعر و ادبیان زبان فارسی است.

شرکت در دهها همایش ادبی در داخل و خارج کشور نیز در کارنامه علمی او ثبت شده است.

 

انتهای پیام/م

 

رونمایی از کتاب عضو انجمن ترویج زبان فارسی ایران

برچسب ها: معرفی کتاب ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.