توسعه فضای نمایشگاهی در میاندوآب

مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی جنوب آذربایجان غربی گفت: با توسعه فضای نمایشگاهی به ۵ هزار متر مربع، فعالیت‌های شرکت هم گسترش یافت.

مریم فتح زاده مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی جنوب آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،افزود: علاوه بر نمایشگاه عرضه محصولات و کالا‌های شب یلدا که تا پایان آذر ماه دایر خواهد بود، ۵ دوره نمایشگاه دیگر نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب استان واقع در میاندوآب برگزار خواهد شد که با توجه به توسعه زیرساخت‌های نمایشگاهی سایت میاندوآب در بهمن ماه سه نمایشگاه تخصصی به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
 
فتح زاده ادامه داد: نمایشگاه "صنعت مبلمان و دکوراسیون منزل" و نمایشگاه " صنعت خودرو و قطعات وابسته" و نمایشگاه " فرش و تابلو فرش" در ایام مبارک دهه فجر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود.
 
وی به برنامه فشرده نمایشگاه در اسفندماه هم اشاره کرد و گفت: برای شب عید هم دو نمایشگاه برنامه ریزی شده است که هر کدام به مدت ۱۲ روز از ۵ اسفند ماه در غالب ۲۲۰ غرفه از استان‌های مختلف به مردم شریف خدمات ارائه خواهند کرد که به نوبه‌ی خود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کشور خواهد بود و سعی ما بر این است که در نمایشگاه‌ها باکیفیت‌ترین کالا‌ها را با نازلترین قیمت‌ها به مردم عرضه کنیم.

مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی جنوب آذربایجان غربی با بیان اینکه ثبت نام از غرفه داران برای حضور در این نمایشگاه‌ها آغاز شده است، افزود: کسانی که قصد حضور در این نمایشگاه‌ها را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۳۱۸۴ تماس بگیرند.
 
فتح زاده سیاست کلی سایت نمایشگاهی میاندوآب را حرکت به سمت استاندارد سازی اعلام کرد و گفت: دستاورد این هدف توسعه فضای نمایشگاهی به ۵۰۰۰ متر مربع و افزایش کادر اداری از ۸ نفر به ۱۸ نفر افزایش غرفه داران به دو برابر ظرفیت قبلی است و در حال افزودن معاونت امور بین المللی به چارت سازمانی شرکت هستیم تا به بازار‌های خارجی مخصوصاً کشور‌های همسایه هم نیم نگاهی داشته باشیم و بتوانیم ظرفیت‌های منطقه را به خوبی در این کشور‌ها معرفی کنیم که این کار نقش به سزایی در امر صادرات کالا‌های کشور خواهد داشت.
 
وی در پایان از کلیه عوامل نمایشگاهی و غرفه داران و از شخص مدیرعامل شرکت که با هدف گذاری‌های مفید، در پیشبرد اهداف نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی جنوب آذربایجان غربی راهگشا بوده است، تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
 

برپایی نمایشگاه شب یلدا درمیاندوآب

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.