کمک ۲۰۰ میلیون ریالی شرکت نفت منطقه ارومیه به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان

کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در اقدامی انسان دوستانه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به حساب بیمارستان خیریه بیماران سرطانی امید ارومیه واریز کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در آیین بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان خیریه امید و گفتگو با بیماران و پزشکان بیمارستان خیریه گفت: سرمایه اصلی انجمن و بیمارستان خیریه امید اعتماد مردم است و باید قدردان مسئولین و اعضای هیات مدیره انجمن امید بوده که با بهره گیری از سرمایه‌های مردمی توانسته اند افتخار بزرگی را در این استان رقم زده و ناامیدی بیماران نیازمند مبتلا به سرطان را به امید تبدیل می‌کنند.

خشابی رئیس هیات مدیره انجمن و بیمارستان خیریه امید و سایر اعضای افتخاری هیات مدیره ضمن بیان توانمندی‌های پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید به مشکلات مبتلابه و نیاز‌های ضروری امید پرداختند و از کارکنان نیکوکار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مالکین جایگاه‌های سوخت و شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی طلب یاری نمودند.

دراین نشست مجرد مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه ضمن تقدیر از رئیس و اعضای هئیت مدیره انجمن خیریه امید با اهدای لوح تقدیر که دراین سال‌ها بصورت افتخاری فعالیت‌های خیرخواهانه و بی نظیری انجام داده اند اذعان کرد خانواده نفت مانند همیشه در کنار این بیماران خواهند بود و از این پس حمایت‌های خود را بیشتر خواهند کرد.

در حاشیه این بازدید مقدسی رئیس روابط عمومی منطقه ارومیه نیز جهت حمایت از بیماران نیازمند پیشنهاداتی اعم از نصب بنر‌های تبلیغاتی در جایگاه‌های سوخت، استقرار صندوق نذورات و ... ارائه نمودند که با استقبال گرم مدعوین مواجه شد.

ضمن حمایت‌های پیشین خانواده نفت منطقه ارومیه از انجمن خیریه امید بازدید نیم روزی نیز خالی از لطف نبود و در پایان بازدید کمک مالی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان جمع آوری و در وجه انجمن خیریه امید واریز شد.

انتهای پیام/

 

کمک کارکنان شرکت نفت به بیماران سرطانی

برچسب ها: نفت ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.