سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اهدافی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر است را پیش ببریم.

سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: انتخابات در فضای کاملا منظم برگزار شد و مشخص بود که برنامه ریزی‌ها از قبل انجام شده بود و انتخاب سیما لیموچی به عنوان نایب رئیس بانوان اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: تمام این ساماندهی‌ها و برنامه ریزی‌ها در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است و تلاش تمام مسئولان این است که به رشد این ورزش کمک کنند. من هم به عنوان عضور ناظر حضور داشتم و تلاش بر این است که در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم اهداف و برنامه‌هایی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر ما است را پیش ببریم. هدف گذاریی که برای بازی‌های پاراآسیایی گذاشته بودیم محقق شد و در دوره‌های بعد هم همین طور خواهد بود.

سیاوشی افزود: دو هفته پیش دعوتی از کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم و برنامه و عملکرد بازی‌های پاراآسیایی را مورد ارزیابی قرار دادیم و خوشبختانه مباحثی که مطرح شد مورد استقبال مجموعه کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و امیدوار هستیم که با جلساتی که داشتیم بحث اماکن و فضا‌های ورزشی ویژه افراد جانبازان و معلولین را مورد حمایت و کمک از نظر بودجه قرار خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد


انتهای پیام/

اظهارات سیاوشی درباره مجمع انتخاباتی گمیته ملی پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار