جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد

بانوی پاراتیراندازی گفت: بخش اصلی موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد.

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گرددبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساره جوانمردی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: شانزدهمین مجمع کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و باز هم سکان هدایت این کمیته به محمود خسروی وفا سپرده شد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای او و کمیته ملی پارالمپیک ایران دارم.

خسروی وفا پیش از این هدایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک را با هم بر عهده داشت اما اکنون صمیمی ریاست فدراسیون را بر عهده دارد و خسروی وفا هم سکان کمیته را بر عهده دارد. خوشبختانه شرایط ورزشکاران جانباز و معلول خوب بوده و اکنون رو به بهتر شدن است. امیدوارم این اتفاقات خیلی خوب با تصویب اساسنامه و جدا شدن بودجه کمیته ملی پارالمپیک تا توکیو 2020 ادامه پیدا کند و ورزشکاران تلاش می کنند که در پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام /

او افزود: کادر زحمت کشی پشت موفقیت های کاروان ورزشی ایران بوده است. از وزارت ورزش و جوانان تا اعضا کمیته ملی پارالمپیمک و فدراسیون جانبازان و معلولین کمک کردند تا ورزشکاران ما با کسب تجربه بتوانند موفق شوند.

او تصریح کرد: 20 ماه تا شروع پارالمپیک مانده است و تمام ورزشکاران تلاش می کنند که نتیجه درخشانی را کسب کنند. تلاش ورزشکاران در جای خودش قرار دارد اما یک بخش عظیم این موفقیت به حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بر می گردد تا ملی پوشان بتوانند به آرزوی خود که کسب خوش رنگ ترین مدال است برسند.

جوانمردی عنوان کرد: اردوهای انتخاباتی تیم ملی پاراتیراندازی برگزار شد و نفرات تیم ملی الف و ب مشخص شدند. اردوها در حال برگزاری است و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی 2 مرحله اردو خواهیم داشت.

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کردم و قرار است به صورت غیرمتمرکز تمریناتم را پیگیری کنم و فقط در اردوی متصل به اعزام به تیم اضافه می شوم.شرایط خوبی دارم و امیدوارم تا زمان اعزام به شرایط اایده آل خودم برسم.


بیشتر بخوانید:شهنازی: مجمع انتخاباتی پارالمپیک نقش تاریخی در آینده دارد/ پروتکل همکاری بین ایران و کرواسی امضا می شود


انتهای پیام/

اظهارات جوانمردی درباره مجمع کمیته ملی پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.