خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اولین انتخاباتی بود که با اساسنامه جدید و قانونی انجام شد.

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک که مراسم انتخاباتش امروز با حضور وزیر ورزش برگزار شد در مورد این انتخابات گفت: این اولین انتخاباتی بود که با اساسنامه جدید و قانونی انجام شد. 32 نفر کاندید داشتیم و رقابت سنگینی وجود داشت. این نشان دهنده استقبال خوبی است که از این انتخابات صورت گرفته  است. شاهد یک رقابت نزدیک، سالم و خوب بودیم.

او ادامه داد: امیدواریم با اعتمادی که مجمع به ما کرده است در این 4 سال بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و در راستای برنامه ریزی های 4 ساله که از قبل تعیین شده است حرکت کنیم.

افتخار می کنم که در حکومت اسلامی این قدر توجه به ورزش وجود دارد

خسروی وفا در مورد انقلاب اسلامی و ورزش های پارالمپیک گفت: مهمترین موضوعی که برای من در این انتخابات وجود داشت این بود که در چهلمین سال انقلاب اسلامی این انتخابات برگزار شد. ورزش پارالمپیک و معلولان و جانبازان پدیده ای است که بعد از انقلاب اسلامی شکل گرفت. من افتخار می کنم که در حکومت اسلامی این قدر توجه به ورزش وجود دارد.

تلاش می کنیم تا بین 10 کشور برتر مسابقات پارالمپیک توکیو قرار بگیریم

او در مورد برنامه هایش گفت: من برنامه هایم را ارائه دادم و عملی شدن آن نیاز به یک کار تیمی دارد و اینکه شخصا بگویم می خواهم چه کار کنم خلاف اساسنامه است. اما چیزی که رسما در مجمع بیان شد این موضوع است که ما تلاش می کنیم تا بین 10 کشور برتر مسابقات پارالمپیک توکیو قرار بگیریم. این کار بسیار سختی است و قولی که داریم می دهیم قول بسیار سنگینی است. ما برنامه هایم را با توجه به این هدف جلو می بریم و نیم نگاهی هم به بازی های پاراآسیایی خواهیم داشت و سعی می کنیم جایگاه دوم آسیا را بدست آوریم.

خسروی وفا در مورد این موضوع که  تنها کاندید باقی مانده در نهایت خودش بوده و ایا این موضوع خوب است یا بد گفت: از نظر من که عالی است و می توانست بهتر از این هم باشد. در ابتدا 3 نفر کاندید بودیم و 2 نفر انصراف دادند. من تا روز آخر چیزی در مورد انصراف نگفتم و منتظر بودم اگر دوستان کسی اقدام کرد من کار را واگذار کنم. انصراف آن 2 نفر بار سنگینی را به دوش من گذاشته است.

قضاوت در مورد کمیته ملی پارالمپیک را به رسانه واگذار می کنیم

قضاوت در مورد کمیته ملی پارالمپیک را به رسانه واگذار می کنیم چون در حال رصد کردن نتایج آن هستند. تعریف از خود کردن چندان کار جالبی نیست. اگر بخواهیم شرایط را با صحبت هایی که مقام معظم رهبری در مورد ورزشکاران پارالمپیک کرده اند مقایسه کنیم ما هنوزفاصله ی

پارالمپیک در آینده نزدیک توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: بدون شک ورزش پارالمپیک در آینده نزدیک توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد. در حال حاضر برخی از فدراسیون ها مستقل شده اند اما ما فعالیت هایمان گسترده تر خواهد شد تا بتوانیم به اهداف بزرگی که داریم دست پیدا کنیم.

تصمیمات لازم برای تشکیل  ستاد اعزام به بازی های پاراالمپیک گرفته می شود

خسروی وفا با بیان اینکه ستاد اعزام برای بازی های پارالمپیک توکیو تشکیل خواهد شد، بیان کرد: تصمیمات لازم برای تشکیل کاروان در این ستاد گرفته می شود و سپس همین برنامه ها و تصمیمات را در ستاد عالی با حضور وزیر ورزش و جوانان پیگیری می کنیم.


بیشتر بخوانید:

آشتیانی: کمیته ملی المپیک نهادی خنثی و انتخابات آن غیر دموکراسی است

صمیمی: خسروی وفا معمار ورزش جانبازان و معلولین است

شهنازی: مجمع انتخاباتی پارالمپیک نقش تاریخی در آینده دارد/ پروتکل همکاری بین ایران و کرواسی امضا می شود


انتهای پیام/

صحبت های خسروی وفا در مورد انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار