همزمان با هفته پژوهش؛

ارائه خدمات رایگان علمی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی

مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بمناسبت هفته پژوهش خدمات رایگان ارائه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با دارا بودن بالغ بر ۴ میلیون سند علمی ملی و بین المللی به مدت ۱۰ روز امکان دسترسی رایگان به این منابع را برای کاربران فراهم کرده است.

وی افزود: به طور عمده پژوهشگران، محققان، دانشگاهیان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری، مراکز پژوهشی و دانشگاهی کاربران وب سایت این مرکز علمی هستند که تا ۳۰ آذر ماه امکان دسترسی رایگان آن‌ها به منابع علمی این پایگاه فراهم شده است.

دهقان ادامه داد: این مرکز در تمامی شاخه‌های علمی از جمله علوم فنی مهندسی، نظری، انسانی، هنر و معماری و پزشکی منابع علمی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را ارائه می‌دهد.

معاون پژوهشی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: کاربران میتوانند با ورود به وب سایت" مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری" یا "ricest.ac.ir " از طریق بخش خدمات اطلاع رسانی به پایگاه‌های فارسی یا انگلیسی، سند مورد نظر خود به صورت رایگان جستجو کنند.

به گفته صالحی مستندات الکترونیکی این پایگاه بصورت کتب علمی، مقالات، نشریات، پایان نامه‌ها و مجلات برای کاربران قابل دسترسی است.

به گفته خانی مسئول روابط عمومی این مرکز، کاربران در صورت مشکلات احتمالی در دسترسی می‌توانند از طریق ایمیل info@ricest.ac.ir با کارشناسان مربوط ارتباط برقرار کنند.

مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار