ثوری: یکی از اهداف فدراسیون بوکس تشکیل ۲ تیم ملی است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: تشکیل تیم‌های ملی الف. و ب. باعث ایجاد رقابت سالم بین بازیکنان خواهد شد.

ثوری : یکی از اهداف فدراسیون بوکس تشکیل تیم ملی الف و ب استحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیم ملی بوکس بیان کرد: یکی از اهداف فدراسیون تشکیل تیم الف. و ب. برای تیم ملی است. تشکیل این تیم‌ها می‌تواند به پیشرفت بوکس کشور کمک می‌کند و باعث ایجاد رقابت سالم در تیم ملی می‌شود. اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس برنامه خود را برای اعزام به مسابقات مختلف به فدرسیون ارائه داده است و نمی‌توانم درباره برنامه او الان توضیحی دهم. البته احدی باید در جلسه شورای فنی بوکس حضور پیدا کند و برنامه خود را در آن جا توضیح دهد. تاریخ برگزاری اردو‌های تیم ملی بر عهده کادر فنی است و آنان باید زمان برگزاری را به ما ارائه دهند تا شرایط را فراهم کنیم.

در ادامه ثوری عنوان کرد: در دوم دی ماه رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور را در پیش خواهیم داشت و پس از ۱۹ دی ماه "آدمام کوشیور" برای آموزش مربیان سراسر کشور به ایران می‌آید. جالب است به این نکته اشاره کنم که ما بنا را بر این گذاشته ایم که از مربیان شهرستانی استفاده کنیم و هر مربی که در این دوره بهترین امتیازات را بدست آورد و مورد تایید فدراسیون قرار بگیرد، می‌تواند به تیم ملی بیاید.

او درباره مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور چند نقطه عطف داشت و ما شاهد ظهور چهره‌های جدیدی در بوکس بودیم. در وزن ۹۱ کیلوگرم از استان زنجان، ۵۶ کیلوگرم از خوزستان و ۶۲ کیلوگرم از خوزستان پدیده‌های جدید این دوره از مسابقات بودند. بوکس خوزستان پس از ۲۲ سال مجددا به روز‌های آرمانی خود بازگشته است و اگر بوکس شهرستان‌ها جان تازه بگیرد مطمئن باشید بوکس کشور سر حال خواهد شد. همچنین شاهد میزبانی خوبی در قهرمانی کشور از سوی استان خوزستان بودیم.

او گفت: در این دوره شاهد تبلور بوکس در صداو سیما بودیم و از مدیر شبکه ورزش تشکر می‌کنم که لطف بزرگی در حق بوکس کشور انجام دادند. ما این محبت را پاس خواهیم داشت چرا که دستاورد بسیار بزرگی است. پخش زنده می‌تواند تمام تمام نواقص بوکس را پوشش می‌دهد و در جذب حامیان مالی تاثیر خواهد داشت.

او افزود: از لحاظ سطح فنی این رقابت کمتر از سایر قهرمانی کشور‌های گذشته نبود. این مسابقات یکی از ایده آل‌ترین رقابت‌ها برای رده سنی بزرگسالان محسوب می‌شد.


بیشتربخوانید:

روزبهانی: پس از جراحی گردنم هیچ مسئولی با من تماس نگرفته است

انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون

امین ترابی: از ماه بعد تمریناتم را آغاز خواهم کرد/ هیچ گله ای از فدراسیون ندارم


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره آخرین وضعیت بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار