احدی: مجموع میزان حقوق مربیان تیم ملی بوکس ۳ میلیون تومان است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: مجموع میزان حقوق مربیان تیم ملی بوکس سه میلیون تومان است و من به عنوان سرمربی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنم.

احدی: میزان حقوق من در جایگاه سرمربی بوکس، ۳ میلیون تومان استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  طبق اعلام فدراسیون، مربیان تیم ملی بوکس بزرگسالان  3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند که البته حقوقشان نسبت به سال های گذشته 300 هزار تومان افزایش یافته است. البته با هزینه های زیادی که وجود داد و اینکه مربیان به خاطر اردوهای فشرده نمی توانند شغل دیگری داشته باشند در نتیجه این حقوق کفایت نخواهد کرد.

 در این راستا اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مربیان تیم ملی بوکس در مجموع 3 میلیون تومان دریافت می کنند و این گفنه که هر کدام  3 میلیون دریافت می کنند درست نیست. من به عنوان سر مربی یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می کنم  و علی مظاهری مربی تیم ملی یک میلیون تومان دریافت می کند. 

فدراسیون به اندازه توان خود حقوق  ها را می پردازد. البته قرار شده است در مراحل بعدی قرارداد جدیدی با فدراسیون بوکس بسته شود و قول داده اند که  وضعیت بهتر شود. باید دید که در ادامه فدراسیون تا چه اندازه می تواند وضعیت را مساعد کند.


بیشتربخوانید:

ثوری: اگر مظاهری علاقه‌ای به ماندن در بوکس ندارد به سلامت

احدی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب خواهند شد

ثوری: هیچ قولی مبنی بر موجودی ۱۱ میلیاردی برای فدراسیون بوکس نداده بودم


انتهای پیام/

اظهارات احدی درباره میزان حقوق سرمربیان تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار