دبیر کمیته اینلاین هاکی: زمان نقل و انتقال بازیکنان تا دو هفته مانده به شروع مرحله جدید لیگ است

کنوز گفت: تیم‌های حاضر در لیگ ۹۷ اینلاین هاکی تا دو هفته مانده به شروع مرحله جدید فرصت جذب بازیکن دارند.

کنوز: زمان نقل و انتقال بازیکنان تا دوهفته مانده به شروع مرحله جدید لیگ استحسین کنوز دبیر کمیته اینلاین هاکی و مسئول برگزاری مسابقات این رشته در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دباره لیگ برتر 97  اینلاین هاکی بیان کرد: دومین مرحله از لیگ اینلاین هاکی سال ۹۷  به میزبانی همدان برگزار شد. این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از ۵ استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان و قم پیگیری شد. در پایان مرحله چهارم این مسابقات دو تیم اول هرگروه  به بازی‌های پایانی راه پیدا می‌کنند که تیم اول گروه A با تیم دوم B و تیم اول A و تیم دوم B با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برنده این رقابت به فینال و بازنده به رده بندی سوم و چهارمی راه پیدا می‌کند.

او افزود: در دور اول مسابقات اتفاق خاصی در لیگ برتر اینلاین هاکی نیافتاده است و با نظم خاص خود در شهر تهران به خوبی برگزار شد. آقای گل لیگ اینلاین هاکی تا به اینجای کار فرزاد قراب از تیم قصر یخ  تهران است.

کنوز در پایان بیان کرد: زمان نقل و انتقال بازیکنان برای لیگ برتر از امروز تا دو هفته مانده به شروع مرحله سوم لیگ است. مرحله سوم رقابت‌های لیگ به میزبانی تبریز در تاریخ ۴ و ۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد. همچنین مرحله چهارم و اختتامیه مسابقات در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ماه به میزبانی تیم قصر یخ تهران پی گیری خواهد شد.


بیشتربخوانید:

دغدغه رول بال کشور حمایت مالی است

رشته ورزشی رول بال نیاز به یک فدراسیون مجزا دارد

کنوزی : لیگ اینلاین هاکی در سال 97 با افزایش تیم نسبت به سال قبل کار خود را آغاز کرد


انتهای پیام/

اظهارات  کنوز درباره آخرین وضعیت لیگ اینلاین هاکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار