بازیکن تیم ملی رول بال کشورمان:

رشته ورزشی رول بال نیاز به یک فدراسیون مجزا دارد

علی مرتضایی گفت: رشته رول بال دارای فدراسیون جهانی است و در ایران نیز این رشته باید فدراسیون مجزا داشته باشد.

بازیکن تیم ملی رول بال : رشته رول بال نیاز به یک فدراسیون مجزا از فدراسیون اسکیت داردعلی مرتضایی ملی پوش تیم ملی رول بال کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حمایت‌های برون مرزی فدراسیون از رشته رول بال بسیار ضعیف است. تیم‌هایی که قهرمان جهان می‌شوند از ۶ ماه قبل از رقابت‌ها اردو هایشان را شروع و سخت تمرین می‌کنند، اما تیم ملی ایران نهایتا یک ماه قبل از مسابقات، اردو‌ تشکیل می‌دهد. تمرین کم و محدود در زمان کوتاه خیلی تاثیر گذار نخواهد بود. تمام هزینه‌های اعزام هایمان را خودمان پرداخت می‌کنیم. ما از فدراسیون در برابر مقام‌هایی که دریافت کردیم چیزی نمی‌خواهیم و فقط خواهان آن هستیم که حکم قهرمانی مسابقه بنگلادش را هر چه زود‌تر در اختیار بازیکنان قرار دهند.

او گفت: مشکلی که برای رشته رول بال وجود دارد نداشتن فدراسیونی مجزا از اسکیت است. رشته رول بال یک فدراسیون جهانی دارد و اصلا زیر مجموعه اسکیت نیست. اگر بشود فدراسیون مجزایی تشکیل شود از نظر مالی این رشته توانمند می‌شود و می‌تواند اعزام به مسابقات و اردو هایش را در زمان مناسب داشته باشد. حمایت مالی از این رشته باعث می‌شود که رول بال در تیر راس قرار بگیرد. رشته رول بال در ایران تازه تاسیس است و حدود ۷ سال است که راه اندازی شده است.

مرتضایی درباره برگزاری لیگ رول بال اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های لیگ به صورت فردی برگزار شد. ۶ تیم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند که توانسته بودند بازیکنان خوبی را جذب کنند. لیگ امسال از سطح بسیار بالایی برخودار بود چرا که تیم‌ها با تمام قدرت وارد رقابت شده بودند. متاسفانه در این سال‌ها تیم‌ها هیچ قراردادی با بازیکنان نبسته اند و حمایت مالی نشده ایم. تیم سپاهان فولاد مبارکه که من در آن حضور دارم امسال با حمایت حامی مالی فولاد مبارکه برایمان پیراهن ورزشی و اتوبوس رفت و برگشت را فراهم کردند. وضعیت تیم من بسیار خوب است و همیشه توانستیم قهرمان لیگ رول بال شویم. امسال با حمایت توانستم با ۲۰ گل آقای گل لیگ شوم.

آقای لیگ رول بال گفت: وقتی این رشته را به طور حرفه‌ای شروع کردم، بازیکنان تیم سپاهان فولاد مبارکه اکثرا عضو تیم ملی بودند. با حمایت‌های بازیکنان و مربیان توانستم آموزش‌های لازم را یاد بگیرم و تبدیل به آقای گل لیگ رول بال شوم.


بیشتر بخوانیدکنوزی : لیگ اینلاین هاکی در سال 97 با افزایش تیم نسبت به سال قبل کار خود را آغاز کرد

محمد رضائی : تیم ملی هیچ اردویی خارج از ایران نخواهد داشت

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد


انتهای پیام / 

اظهارات ملی پوش رول بال کشومان از آخرین وضعیت ای رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار