زنده بودن کتاب در گردش آن در دستان است

بهرام شاه محمدلو شخصیت محبوب و به‌یادماندنی «آقای حکایتی و قصه گوی تلوزیون» در کاشان، پایتخت کتاب ایران گفت: زنده بودن کتاب در گردش آن در دستان کتابخوانان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام شاه محمدلو شخصیت محبوب و به‌یادماندنی«آقای حکایتی و قصه گوی تلوزیون» شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه  نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان گفت: هر چقدر کتاب در منزل یا محل کار داریدآنرا سال های زیاد نگه ندارید برای  قرض دهید  یا حتی با قیمت پایین تر بفروشید تا کتاب در گردش باشد.

وی با تاکید ب اینکه اگر کتاب را مدت طولانی نگه داریم کتاب قهر می کند و غصه می خورد و دیگر ارتباط با ما برقرار نمی کند افزود: زنده بودن کتاب در گردش آن در دستان کتابخوانان است.

شاه محمدلو، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان افزود: اگر چه برگزاری اولین دوره همیشه مهم ترین یا اینکه پر از نقاط ضعف هم هست اما به عنوان خاطره  می ماند.

وی، با اشاره به اینکه کاشان با وجود شهردار جوان و پویایی آن به عنوان دبیر پایتخت کتاب کشور در سال آینده اتفاقات خوبی را برای این شهر رقم خواهدزد.

شاه محمد لو افزود: با وجود مشکلات و مشغولیات شخصی به خاطر اهمیت کتاب و جایگاه فرهنگی کاشان بر خود واجب دانست که در آیین اختتامیه جشنواره همراه خانواده شرکت کند.

خانم راضیه برومند همسر آقای حکایتی نیز در ادامه با سلام به اهالی کتاب و کاشانی ها گفت: برگزاری چنین جشنواره ای فقط برخاسته از عشق و علاقه دست اندرکاران آن بویژه اکبر رضوانیان ، دبیر اجرایی این جشنواره به کار کتاب و کودک است.

وی، از همکاری و حضور خود برای دومین دوره این جشنواره در سال آینده قول داد و گفت: « برای سال دیگر روی ما هم حساب کنید.»

شایان ذکر است: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با آیین رونمایی از قرآن دست نوشته 400 دانش آموز پسر مدرسه شهید فخار کاشان، رونمایی از نشان رسمی جشنواره و موضوع ویژه دور دوم با عنوان بازی،  تقدیر از برترین‌های مسابقه بین‌المللی نقاشی لمس رنگارنگ که در حاشیه کنفرانس بین المللی لیگ شهرهای تاریخی جهان در بورسای ترکیه برگزار شده بود، برگزاری جشن تولد 68 سالگی آقای حکایتی(بهرام شاه محمدلو) و تجلیل از وی و همسرش خانم راضیه برومند، تجلیل از منصوره آخوندزاده نخستین مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان برگزارشد.

اجرای گروه ارف کودکان، نقالی خوانی و  دکلمه خوانی ، قصه گویی و عروسک گردانی، قرائت بیانیه هیات داوران از جمله برنامه های کودکانه این جشنواره بود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم اختتامیه  نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.