نصب ۲۰ هزار عدد علائم اخطاری و راهداری در راه‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۶۰ دوربین هوشمند و ۲۰ هزار عدد علائم اخطاری و راهداری در راه‌های مازندران نصب شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در نشست خبری با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد، گفت: ۲۰ هزار عدد علائم اخطاری و راهداری در راه‌های استان نصب شده است.

وی با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات راه‌ها افزود: در هشت امسال ۴۶ کیلومتر نیوجرسی در جاده‌های استان کشیده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه در ۶۰ نقطه از راه‌های مواصلاتی استان دوربین‌های هوشمند نصب شده است، گفت: با نصب دوربین‌های هوشمند در جاده‌های مازندران تصادف ۱۰ درصد کاهش داشته است.

محمدزاده با بیان اینکه این دوربین‌ها قابلیت ثبت پلاک و سرعت خودرو را دارند، افزود: شمار این دوربین‌ها تا پایان سال به ۱۱۰ دستگاه می‌رسد.

وی با اشاره به وجود ۴۳ دستگاه تونل به طول بیش از ۱۹ هزار و ۸۸۶ متر گفت: زیباسازی و پاکسازی و توسعه فضای سبز در دستور کار است.

محمدزاده با اشاره به برفگیر بودن سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان افزود: شانه سازی، روکش آسفالت، تابلو علائم، و اجرای راهداری زمستانی با حدود ۳۲۰ راهدار، ۲۲ راهدارخانه و ۲۵۰ دستگاه ادوات راهداری از جمله اقدامات این اداره کل است.
انتهای پیام/آ

کاهش ۱۰ درصدی تصادف در جاده‌های مازندران

برچسب ها: حمل و نقل ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار