توزیع ۱۱ هزارحلقه لاستیک بین ناوگان باری مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از توزیع ۱۱ هزارحلقه لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به توزیع ۱۱ هزار حلقه لاستیک بین ناوگان باری استان گفت: ۱۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت دارند.

وی افزود: سعی شده است براساس سیستم، توزیع عادلانه لاستیک مورد نیاز رانندگان شاغل را داشته باشیم که خوشبختانه تنشی بین کامیونداران نداشتیم.

محمدزاده با بیان اینکه ۱۲۵ شرکت حمل و نقل کالا و ۲۰۷ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال است گفت: در طول سال حدود ۱۷ میلیون تن کالا و پنج میلیون نفر مسافر در استان جابجا می‌شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران نیز از افزایش ۲۰ درصدی جابجایی کالا در سال جاری در استان خبر داد و گفت: از نظر ناوگان مختص ترانزیت کالا در استان کمبود داریم.

نصیری با بیان اینکه بیمه تکمیلی از دغدغه‌های رانندگان است افزود: برخی از رانندگان که موفق به بیمه تکمیلی نشدند، دیر نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

وی شمار رانندگان حرفه‌ای را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی کالا

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.