تدابیری برای عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا انجام می شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت خراسان رضوی گفت: تدابیر لازم جهت عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا انجام و شرایط قیمتی با نظارت اتحادیه های مرتبط رصد می شود.

تدابیر مناسب جهت عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا انجام می شود

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت اتخاذ تدابیر مناسب جهت عرضه اقلام مورد نیاز شب یلدا، موضوع در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با حضور مسئولین اتحادیه های بارفروشان میوه، آجیل و خشکبار و قنادان مشهد مطرح و بر اساس گزارش های ارائه شده به جلسه، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به اعلام مسئولین اتحادیه های بارفروشان و قنادان مشهد در خصوص تامین میوه و شیرینی مورد نیاز، تدابیر لازم اتخاذ و شرایط قیمتی نیز با کنترل و نظارت اتحادیه های مرتبط رصد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین میوه و شیرینی وجود ندارد و پیش بینی می شود در شب یلدا قیمت و فراوانی میوه وضعیت مناسبی خواهد داشت.

غفوری مقدم افزود: اتحادیه آجیل و خشکبار نیز اعلام نمود جهت کاهش قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا برنامه های خاصی تدارک دیده شده و تلاش می شود قیمت آجیل نیز تعدیل شود.

انتهای پیام//آ.ح


کنترل قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.