فرمانده مرزبانی ناجا:

سطح تعاملات نیرو‌های مسلح کشور باید افزایش یابد/امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت کشور از برکت خون شهداست

 سطح تعاملات نیرو‌های مسلح کشور باید افزایش یابد/امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت کشور از برکت خون شهداستنشست مشترک فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقاء سطح آمادگی نیرو‌های مسلح در مرز‌های شرقی کشور روز سه شنبه در شهر مرزی تایباد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این نشست گفت: با توجه به تحرکات، نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی در برخی از کشور‌های همسایه و منطقه ضرورت دارد سطح تعاملات نیرو‌های مسلح کشور افزایش یابد تا توان موجود به بهترین نحوه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه منویات مقام معظم رهبری ید واحده هستند، با تمام توان همه موضوعات را رصد و مدیریت کرده، وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند. بر این اساس در صورت نیاز از توان سایر نیرو‌های مسلح در جای جای مرز‌های مشترک با کشور‌های همسایه استفاده خواهیم کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: هم اینک همکاری و تعامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطحی بسیار بالا در امور مرزی جاری است و این مهم در همه مرز‌های کشور به وضوح دیده می‌شود.

سردار رضایی  امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت کشور را ناشی از برکت خون شهدا ذکر کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به پشتوانه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای و نیز هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی دست هر متجاوزی را قطع می‌کند.

وی افزود: فرماندهان و نیرو‌های مستقر در هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی و سایر نقاط مرزی کشور با تمام قوت، آمادگی و روحیه بالا بطور شبانه روز از مرز‌ها حفاظت و حراست می‌کنند و در حال خدمت به نظام و ملت هستند.

دیدار با سران طوائف اهل سنت شهرستان‌های تربت جام، خواف و تایباد از دیگر برنامه‌های فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به شرق خراسان رضوی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نشست فرماندهان مرزبانی و نیروی زمینی در تایباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.