سومین خانه ورزش روستایی ریگان با حضور معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در روستای ناصر آباد چهگواری راه اندازی شد.

محسن زاهدی، رییس اداره ورزش وجوانان ریگان در حاشیه راه اندازی این خانه ورزش روستایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سومین خانه ورزش روستایی ریگان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان و دهیاری این شهرستان با حضور وحید کریم زاده، معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان راه اندازی شد.

راه اندازی خانه ورزش روستایی در ریگان + تصاویر

وی میز تنیس، دارت، فوتبال دستی، تاتامی و شطرنج را از تجهیزات این خانه ورزش روستایی عنوان کرد.

زاهدی افزود: این خانه ورزش روستایی در روستای ناصر آباد چهگواری افتتاح شد که با بهره برداری از آن، بیش از هزار و 200 ورزش دوست از مزایای آن بهره مند می شوند.

راه اندازی خانه ورزش روستایی در ریگان + تصاویر

 وی تصریح کرد: برای راه اندازی این خانه ورزش روستایی تاکنون بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده است .

زاهدی از راه اندازی سه خانه ورزش روستایی دیگر در روستاهای پر جمعیت این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با راه اندازی این خانه های ورزش روستایی، بخشی از محرومیت های ورزشی در این روستاها برطرف خواهد شد .

راه اندازی خانه ورزش روستایی در ریگان + تصاویر

وی افزود: به زودی 8 زمین چمن مصنوعی در روستاهای پر جمعیت شهرستان ریگان احداث می شود که ورزش دوستان فوتبال از مزایای آنها برخوردار خواهند شد.

راه اندازی خانه ورزش روستایی در ریگان + تصاویر

یادآور می شود: سرانه فضای ورزشی در شهرستان ریگان به ازای هر نفر 17میلیمتر است که ریگان آخرین رتبه را در زمینه فضاهای ورزشی در استان دارد.

انتهای پیام/ب

خانه ورزش روستایی در ریگان افتتاح شد

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار