سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور به سیستان و بلوچستان+ تصاویر

روابط عمومی استانداری، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور دقایقی قبل وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شدند و مورد استقبال رسمی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، راه آهن و بازارچه مرزی میرجاوه همچنین بهره برداری و بازدید از پروژه ها از جمله برنامه های مهم سفر یک روزه محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور و مرتضی بانک دبیر مناطق آزاد کشور به استان سیستان و بلوچستان است.

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور به استان

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور به استان

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه ضمن بازید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، از پروژه های ریلی در حال احداث و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور به استان

عبدالرحیم کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ،سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی و محمود منزوی زاده مشاور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیرشورایعالی مناطق آزاد وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

افتتاح پروژه های مرتبط با راه آهن در زاهدان و ملاقات با مسئولان استان سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه های این سفر است.

 

انتهای پیام/پ

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
چراقرادادهای واگذاری درروستای کمب تبدیل به سندنمی شودچرااین روستاسروسامان نمی گیردچراهرکی به هرکیه،هرکسی می خواهدازوضع اشفته کمب برای خود سود ببرد.
همه دارندجلوی پای ملت سنگ می اندازندشورا و دهیارهم حسابشان مشخص است
آخرین اخبار