معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد؛

به مسئله آموزش بیش از گذشته توجه شود

حجت‌الاسلام‌ مروی گفت: باید به مسئله آموزش بیش از گذشته توجه شود،لزوم ورود مجموعه‌های آموزشی همچون رزمندگان اسلام در مسائل تعلیم و تربیت دینی کودکان مهم و اثرگذار است.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عصر دیروز در دیدار با مدیران موسسه آموزشی رزمندگان اسلام که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد،گفت: باید به مسئله آموزش بیش از گذشته توجه شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: در مسئله تربیت و آموزش به کودکان باید به مسائل دینی و ارزشی توجه شده و از استفاده از روش‌های غیردینی پرهیز شود، لزوم ورود مجموعه‌های آموزشی همچون رزمندگان اسلام در مسائل تعلیم و تربیت دینی کودکان مهم و اثرگذار است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه‌های تربیت دینی دانش آموزان مهم و ضروری است اما مراکز تعلیم و تربیت کودکان باید برای ورود این افراد به مراکز حوزوی، دانشگاهی و عرصه‌های دیگر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مدیر موسسه رزمندگان استان قم نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و مأموریت‌های موسسه رزمندگان بر لزوم همکاری و استفاده از پتانسیل‌های طلاب و حوزه‌های علمیه تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امیر امیرگان مدیریت سرپرستی موسسه رزمندگان استان قم ضمن معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه علمی و آموزشی، محورهای راهبردی و عملیاتی فعالیت‌های این موسسه در جهت تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، انحصار زدایی در فضای آموزشی کشور و توسعه کمی و کیفی این موسسه در استان قم و حرکت به سمت مدارس مسجد محور را تشریح کردند.

وی از گسترش فعالیت‌های مرکز تخصصی کودک مؤسسه رزمندگان اسلام با استفاده از طلاب یادکرد و تصریح کرد: امیدواریم با ارائه الگوهای تربیتی بتوانیم در سطح کشور به دستاوردهای جدیدی در حوزه‌های تربیتی و آموزشی برسیم.

انتهای پیام/ح

در تربیت کودکان و دانش آموزان استفاده از روش‌های غیر دینی پرهیز شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار