محموله شیشه به مقصد نرسید

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف و ضبط 20 کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه توسط ماموران مرزبانی هنگ مرزی دشت آزادگان در غرب استان خبر داد.

محموله شیشه به مقصد نرسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان با اشراف اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای برنامه‌ریزی جهت خروج محموله مواد مخدر از طریق نوار مرزی آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی اظهار داشت: ماموران مرزبانی با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی هنگ مرزی دشت آزادگان به منظور انسداد معابر مرزی اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگیر سوداگران مرگ شده و موتورسیکلت آن ها را متوقف کردند.

سردار نظرپور تصریح کرد: ماموران در بازرسی و پاکسازی محل موفق شدند 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خوزستان  اذعان داشت: در این ارتباط یک متهم به قاچاق موادمخدر بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.

به گفته سردار عبدالله نظرپور اعضای باند قاچاق مواد مخدر قصد داشتند این محموله مواد مخدر را به عراق قاچاق کنند، ولی در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.دستگاه قضایی عراق مجازات بسیار سنگینی برای قاچاقچیان مواد مخدر در نظر گرفته است.

این مقام ارشد مرزبانی خوزستان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد و بیان کرد: سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان خوزستان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرزهای جنوب غرب کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.