جانشین فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد؛

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم/ کشف ۳۸۳ کیلوگرم تریاک در قم

صیاد درویشی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۳۸۳ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی قم گفت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به صورت گسترده فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی،کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان و منزل متهمان آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد:در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبرده قصد داشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را به همراه برادرش از یکی از استان‌های مرکزی تحویل گرفته و با استفاده از سه دستگاه خودروی سواری به منزل خود واقع در محل معلوم، منتقل کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد:با هوشیاری ماموران سه دستگاه خودروی پژو پارس، زانتیا و پراید در این ارتباط شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان نیز ۵۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه ۹ قبضه چاقو کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی زانتیا، ۳۲۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۳۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی کشف کردند.

درویشی بیان کرد: در نهایت سه نفر متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ح

۳۸۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.