برخورد شهرداری با مغازه دارانی که سد معبر می‌کنند

دبیر شورای شهرداران مناطق ۱۱ گانه شیراز گفت: با مغازه دارانی که پیاده‌رو‌ها را سدمعبر می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حمیدرضا اسماعیلی دبیر شورای شهرداران مناطق ۱۱ گانه شیراز گفت: به شهروندانی که مقابل مغازه‌های خود و پیاده رو وسایل می‌گذارند و سد معبر می‌کنند اخطار‌های متعددی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری از نظر فرهنگی به این شهروندان تذکر و آموزش لازم را به آنان دادهاست، افزود: از مغازه‌داران درخواست می‌شود تا در راستای حفظ حقوق شهروندی با شهرداری همکاری داشته و اقدام به سد معبر در پیاده‌رو‌ها نکنند.

اسماعیلی تصریح کرد: نسبت به موضوع سدمعبر در پیاده‌رو‌های شهر حساسیت خاصی داریم و با توجه به شعار انسان‌محوری که شهرداری و شورای شهر در دوره جدید ان را دنبال می‌کند و با متخلفانی که این در پیاده‌رو‌ها سدمعبر می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

دبیر شورای شهرداران مناطق ۱۱ گانه شیراز همچنین در مورد همسطح سازی پیاده‌رو‌ها و بازسازی آن ادامه داد: این موضوع در دست اقدام است و سالانه در بودجه عمرانی شهرداری نسبت به همسطح‌سازی پیاده‌رو‌ها اعتبار‌هایی اختصاص می‌یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ شهرداری شیراز برای مناسب‌سازی پیاده‌رو‌های شهری اعتبار ویژه پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در همین راستا پیاده‌روسازی برخی از خیابان‌های مرکزی شیراز از جمله خیابان‌های بعثت، مطهری و فردوسی در حال انجام بوده و در سطح دیگر مناطق نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ت

تشدید برخورد شهرداری با سدمعبر مغازه داران

برچسب ها: شورای شهر ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.