تولید انبوه Galaxy S10 پیش از زمان موعود آغاز می‌شود

شایعه جدیدی درباره سامسونگ Galaxy S10 منتشر شده که خبر از آغاز تولید انبوه این محصول پیش از موعود مقرر می‌دهد.

تولید انبوه Galaxy S10 پیش از زمان موعود آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شایعات زیادی درباره محصول جدید سامسونگ Galaxy S10، در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از جدیدترین شایعات منتشر شده این است که تولید انبوه این محصول پیش از زمان موعود آغاز شده است. بر طبق گفته این منبع، سامسونگ تولید انبوه Galaxy S10 را آغاز کرده است. البته در این شایعه هیچ دلیلی برای این عمل سامسونگ ذکر نشده است.

گفته می‌شود که احتمالاً سامسونگ انتظار تقاضای بالا برای Galaxy S10 دارد. شاید این امر دلیل آغاز تولید انبوه این محصول، پیش زمان مشخص شده باشد.

باید این نکته را در نظر گرفت که پروسه تولید این محصول ساده نیست. زیرا اگر شایعات حقیقت داشته باشند، Galaxy S10 دارای تکنولوژی‌های بسیاری درون بدنه خود است. برای درک بهتر تکنولوژی‌های استفاده شده در این دستگاه، تنها کافی است به مسیر تولید حفره‌های دوربین Galaxy S10 توجه کنیم. ممکن است به خاطر پیچیده بودن تولید این محصول،  پروسه تولید آن هم‌اکنون شروع شده باشد.

معمولاً سامسونگ تولید انبوه گوشی‌های هوشمند خود را از ماه ژانویه آغاز می‌کند. در نتیجه اگر همین حالا هم تولید انبوه Galaxy S10 شروع شده باشد، آن چنان هم زود نیست. برای مطمئن شدن از تاریخ اصلی تولید این عضو جدید خانواده کهکشانی‌ها، باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

شروع تولید انبوه Galaxy S10

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار