تحول و اقتصاد دیجیتال در الکامپ اردبیل به نمایش گذاشته می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تحقق رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال در الکامپ اردبیل به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به حمایت های گسترده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افراد و شرکت های های فعال حوزه ICT بیان کرد: حمایت های گسترده ای از شرکت های بومی فعال حوزه ICT شده است و با برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند الکامپ، امید است این شرکت ها بتوانند محصولات خود را بهتر عرضه کنند.

وی با بیان این موضوع که اقدامات گسترده ای در خصوص ایجاد اشتغال، خلق ثروث و حمایت از شرکت ها و افرادی که در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل فعالیت می کنند توسط اداره کل ICT استان انجام شده است، اشاره کرد که برای رشد شاخص ICT استان احصاء و در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به این مطلب که برگزاری نمایشگاه های تخصصی می تواند مهمترین عامل در معرفی محصولات و خدمات این شرکت ها باشد گفت: تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه الکامپ در استان اردبیل باید اندیشیده و اجرا شود. 

رزمی در ادامه حمایت های اداره کل ICT استان را برشمرد و گفت: همکاری اداره کل ICT استان و نظام صنفی رایانه ای باید بیشتر از پیش بوده تا این امر مهم، به تحکیم بیشتر خانواده بزرگ ICT استان سبب شود.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه الکامپ در استان اردبیل برپا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار