توجه ویژه شهرداری بردسیر به رسالت های اجتماعی و پرداخت به روز حقوق پرسنل

شهردار بردسیر گفت: اجرای رسالت های اجتماعی و فرهنگی، اعتلای روح شهرهاست و شهرداری‌ ها باید منشأ تحولات فرهنگی و اجتماعی در شهرها باشند.

توجه ویژه شهرداری بردسیر به رسالت های اجتماعی و پرداخت به روز حقوق پرسنلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ وحید خطیبی شهردار بردسیر با اشاره به اینکه شهرداری از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شده گفت: رویکرد شهرداری عوض شده است و شهرداری یک سازمان خدماتی نیست؛ بلکه از نهادهای اجتماعی و فرهنگی است

شهردار بردسیر گفت : حمایت شهرداری بردسیر از ایده های فرهنگی و اجتماعی، مسابقه بزرگ نقاشی کودکان، جشنواره موسیقی نواحی، جشن امضای کتاب اردوگاه اطفال، جشن بزرگ نشاط و شادابی، همایش تجلیل از استاد هوشنگ مرادی کرمانی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقه قویترین مردان در دو دوره، از جمله برنامه هایی بوده است که در یک سال اخیر با همکاری این مجموعه برگزار شده است .

وی افزود : همچنین برگزاری مسابقات کنده زنی استانی، برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، حمایت از تیمهای ورزشی، برگزاری جشن رادیو انقلاب، برگزاری مسابقات رباتیک از دیگر برنامه هایی بوده است که در این شهرستان برگزار شده است .

خطیبی به افزایش فضاهای تفریحی اشاره کرد و افزود : احداث سه مجموعه پارکی در طول یکسال که بوستان جوان برای اولین بار در شهرستان بردسیرمجهز به ابنمای موزیکال است.

شهردار بردسیر گفت : پارک بانوان پس از تقریبا یک دهه با همکاری شرکت صنایع فولاد کرمان(بردسیر) به بهره برداری رسیده است و با امکاناتی مانند پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال، بسکتبال و فوتسال، مجموعه های ورزشی و آمفی تئاتر روباز مورداستقبال بانوان قرار گرفته است.

خطیبی به بوستان فرهنگیان اشاره کرد و افزود : این فضای تفریحی اولین پارک مجهز به پیست چندمنظوره در شهرستان بردسیر است.

خطیبی همچنین از احداث اولین ابنمای کف خشک موزیکال در پارک شهر بردسیر خبر داد.

وی عملکرد شهرداری در زمینه آسفالت معابر را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود : در یکسال گذشته حجم قابل توجهی اسفالت در معابر شهر بردسیر اجرا شده است.

شهردار بردسیر گفت : تعریض خیابانهای اصلی شهر بردسیر با توجه به ترافیک و ازدحام خودروها بسیار ضروری بود که در این راستا تلاش بسیار زیادی صورت گرفته و بعضی خیابان ها عریض شده اند.

وی افزود : احداث کانالی به طول بیش از 200 متر در مسیر گلستان شورا یکی از اقدامات موثر شهرداری بوده است .

شهردار بردسیر گفت : اجرای صحن امامزاده سید محمد (ع) به مساحت 1500 متر مربع از دیگر اقدامات مورد تقاضای شهروندان بود که در یکسال گذشته به انجام رسیده است.

وی از پرداخت به روز حقوق پرسنل شهرداری و نیروهای شرکتی در یکسال گذشته خبر داد.

خطیبی به بدهی های چندین میلیاردی شهرداری از سنوات قبل اشاره کرد و گفت : امیدواریم با مدیریت مالی انجام شده و کسب درامدهای پایدار بودجه سال نود و هفت شهرداری بردسیر بطور کامل محقق خواهد شد و بدهی ها پرداخت می شود .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار