نتانیاهو: برگزاری انتخابات با‌وجود تونل‌های حزب‌الله کار درستی نیست

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که برگزاری انتخابات زودهنگام با‌وجود تونل‌های ادعایی حزب‌الله کار درستی نیست.

نتانیاهو: برگزاری انتخابات با‌وجود تونل‌های حزب‌الله کار درستی نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که برگزاری انتخابات با‌وجود تونل‌های ادعایی حزب‌الله کار درستی نیست.

نتانیاهو در پاسخ به سوال شبکه آی ۲۴ نیوز درباره اینکه چرا ماه گذشته و در زمان استعفای وزیر جنگ اجازه برگزاری انتخابات زودهنگام را نداد، مدعی شد که قبل از اجرای عملیات تخریب تونل‌های حزب‌الله، زمان مناسبی برای انتخابات نبود.

نتانیاهو مدعی شد: «شش هفته قبل، زمانی که احتمال فروپاشی کابینه بود، گفتم که مسائل امنیتی مهمی هست که باید با آن مقابله کنیم. آن موقع نمی‌توانستم بگویم که چه کاری چند هفته دیگر می‌خواهد شروع شود.»

نتانیاهو روز سه شنبه در نشست کابینه امنیتی این رژیم، اعلام کرد عملیات «سپر شمال» در مرز میان سرزمین‌های اشغالی و لبنان تقریباً به پایان رسیده است.

این در حالی است که نتانیاهو پیشتر گفته بود این عملیات برای مدت‌ها طول می‌کشد.

رژیم صهیونیستی پیش تر (اوایل ماه جاری میلادی) مدعی شده بود که در مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی چندین تونل متعلق به جنبش حزب الله لبنان را کشف کرده است. در پی این ادعا، ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات سپر شمال برای شناسایی و انهدام این تونل ها خبر داد.

یک منبع امنیتی لبنان که نخواست نامش فاش شود، گفت تونل‌هایی که رژیم صهیونیستی مدعی وجود آنهاست، قدیمی و متروکه هستند و بیش از نیمی از آن‌ها مدت‌ها قبل تخریب شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار