قهوه‌سازی که چهره هر مشتری را روی قهوه‌اش به تصویر می‌کشد +فیلم

در این خبر با قهوه‌ساز جالبی که چهره مشتریان خود را روی قهوه به تصویر می‌کشد، آشنا شوید.

قهوه‌سازی که چهره هر مشتری را روی قهوه‌اش به تصویر می‌کشد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ چهره افراد بر روی لباس و دیگر وسایلی که به عبارتی وسایل شخصی افراد محسوب می‌شوند، یکی از کارهایی است که تقریباً می‌توان گفت برای همه افراد خوشایند و مورد پسند است.

در حال حاضر چاپ عکس روی قاب گوشی تلفن همراه، روی لیوان و دیگر وسایل در اغلب شهرهای کشور ما به ویژه در شهرهای توریستی زیارتی و سیاحتی نیز انجام می‌شود و این حرفه مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است.

در اقدامی جالب یکی از فروشندگان نوشیدنی قهوه در یکی از کشورها، قهوه مورد فروش به مشتریان خود را به شکلی جالب و جدید عرضه می‌کند و خلاقیت او برای مشتریانش قابل‌تحسین و خوشایند است.

این فروشنده دستگاهی را برای طراحی چهره مشتریانی که قهوه سفارش می‌دهند، اختراع کرده و در هنگام آماده‌سازی سفارش مشتریان چهره آن‌ها را بر روی قهوه طراحی می‌کند. قهوه یکی از نوشیدنی‌های گرم و پرطرفدار در دنیا محسوب می‌شود و بدون تردید با ترفند فوق که این فروشنده خلاق به کار بسته، تعداد مشتریانی که به وی سفارش قهوه می‌دهند نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از خلاقیت جالب و زیبای این فروشنده قهوه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار