شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران در شوش راه‌اندازی شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از راه اندازی شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، به همت فرمانداری شهرستان شوش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران با حضور جمعی از خبرنگاران این شهرستان و با انتخاب اعضای هیات مدیره در محل تالار نیایش راه‌اندازی شد.

در این جلسه علی عبدی‌نسب، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به نحوه تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران اشاره کرد و گفت: تشکیل شرکت‌های تعاونی عمدتاَ اقدامی در جهت رفع مایحتاج عمومی و تجمیع فعالیت اعضا به منظور ارتقاء سطح زندگی و بهبود وضعیت مادی و معیشتی آن ها محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران نیاز به جذب سرمایه‌گذار است و در حال حاضر امیر هوشنگ باباپور تنها سرمایه‌گذاری است که 3 سال پیش برای واگذاری تالار نیایش به بخش خصوصی جذب شده و اکنون هم بنا به تشخیص فرماندار شهرستان و آمادگی 100 درصد وی در صورتی که امروز هیات مدیره تشکیل شرکت تعاونی در این جلسه مشخص و مدارک مورد نیاز در اولین فرصت جمع‌آوری شود در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره که متشکل از امیرهوشنگ باباپور به عنوان سرمایه‌گذار و یا به عبارتی پیمانکار و شخص فرماندار به همراه معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری و رییس اداره مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود هم مکان ساخت مسکن مشخص می‌شود و هم میزان سپرده برای هر خبرنگار معین می‌گردد و هم پیمانکار تعهد می‌دهد که مثلا ظرف چند ماه آینده ساخت و ساز را به اتمام رسانده و کلید خانه را تحویل دهد.

عبدی نسب تصریح کرد: اگر تأخیری به وجود آید که این تأخیر باعث گرانی اجناس گردد، شخص پیمانکار شخصا مسئول تقبل گرانی اجناس بوده و هیچ مبلغ اضافی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش اذعان داشت: امیر هوشنگ باباپور نیز کلیه موارد مطرح شده توسط ما را تقبل کرد و پس از آن ها ترکیب ٩ نفره هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به منظور راه‌اندازی شرکت تعاونی از بین حاضران در جلسه به این ترتیب انتخاب شد.

هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران متشکل از علی عبدی نسب، محمد خانه زر، عباس کرم الهی، علی سعدی، کریم ستاوی، سید مهدی موسوی، فائقه شیرک، سیده فاطمه زهرا مسلمی‌نیا است.

انتهای پیام/گ

راه اندازی تعاونی مسکن اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.