انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، داستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از رسیدن برخی گزارشات از سوی بیمه‌ها مبنی بر اخذ دیه جراحت تصادفات، مشخص شد این افراد پس از ایراد جراحت سطحی خود، برگه‌های کارشناسی تعیین دیه تهیه می‌کرده‌اند.

وی بیان کرد: پرونده به منظور بررسی صحت و سقم موضوع تحت بررسی دادستانی قرار گرفت تا این که مشخص شد تصادف واقعی نبوده و افراد با کمک اعضای باندی که در این خصوص تشکیل شده بود با شکستن و یا ایجاد جراحت توسط افراد این باند به وسیله وارد کردن ضربات با صحنه سازی تصادف در منطقه از شرکت‌های بیمه خسارت دریافت می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی خبر داد و بیان کرد: متهمان بازداشت و به اتهام تصادف ساختگی، کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه و اخلال در نظام بیمه‌ای، روانه زندان شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

‌عتباتی همچنین اظهار داشت: به دنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر تولید عسل تقلبی در اردبیل در ماه‌های گذشته اقدامات برای شناسایی و کشف این کارگاه تولیدی عسل تقلبی در اردبیل انجام و توانستیم متهم این پرونده را دستگیر کنیم.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای اردبیل گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده حکم یک سال حبس تولیدکننده عسل تقلبی قطعی و برای اجرا به دادسرای اردبیل ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا با فعالیت‌هایی که بهداشت عمومی را به خطر اندازد خبر داد و افزود: رسیدگی‌های لازم و قانونی به تخلف افراد دخیل در این حوزه در اسرع وقت با شناسایی اولیه چنین فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

عتباتی در مورد فعالیت باند کلاهبرداری با استفاده از تصادفات صوری و ساختگی در اردبیل بیان کرد: اعضای این باند که متشکل از ۱۰ نفر بوده با صحنه‌سازی و تصادفات ساختگی اعم از خسارتی و جرحی مبالغ قابل توجهی از بیمه دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: برای اعضای این باند کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه ارسال شده که رسیدگی‌های لازم به تخلفات این افراد در اولویت بوده و برخورد‌های قانونی بدون هیچ گونه چشمداشتی با آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در اردبیل

برچسب ها: دادگستری ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.