دانشگاه آزاد پیشتاز مرحله اول رقابت‌های نجات غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی؛ اولین مرحله از سومین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران در ۶ ماده برگزار شد. این رقابت‌ها در ۴ مرحله (مرحله اول و چهارم استخری و مرحله دوم و سوم ساحلی) برگزار خواهد شد.

نتایج مرحله اول رقابت‌های باشگاهی نجات غریق:

در ماده ۲۰۰ متر امیرمحمد کاظمی از باشگاه حکمت نهاجا با زمان ۲/۰۷/۷۵ نفر اول، سعید آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۰۸/۰۳ نفر دوم و سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۱۰/۱۷ نفر سوم شد.

در ماده ۵۰*۴ ترکیبی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۳۷/۱۱ اول، قدس اهواز با زمان ۱/۴۲/۸۷ دوم و ارمغان مشهد با زمان ۱/۴۴/۱۴ سوم شد.

در ماده ۵۰ متر حمل آدمک، آرین زارع از نیروی زمینی با زمان ۳۲/۰۱ اول، بهشاد علیزاده از غدیر گرگان با زمان ۳۲/۲۸ نفر دوم و پوریا مالدار قصری از دانشگاه آزاد با زمان ۳۳/۵۹ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، خشایار حسینیان با زمان ۵۱/۵۰ نفر اول، پوریا مالدار قصری با زمان ۵۳/۷۶ نفر دوم و امیرمحمد کاظمی با زمان ۵۴/۷۳ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ نجات بهشاد علیزاده از باشگاه غدیر گرگان با زمان ۱/۰۰/۴۵ نفر اول، سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۰/۶۸ نفر دوم و صادق غیاثوند از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۲/۲۹ نفر سوم شد.

در ماده ۲۵*۴ متر حمل آدمک امدادی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۱۷/۱۷ اول، نیروی زمینی با زمان ۱/۲۰/۱۸ دوم و قدس اهواز با زمان ۱/۲۱/۲۵ سوم شد.

انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های نجات غریق کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار