پاسخ راکتی مقاومت به شهادت جوان فلسطینی

پس از شهادت جوان فلسطینی در راهپیمایی حق بازگشت در جنوب غزه، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند یک فروند راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

پاسخ راکتی مقاومت به شهادت جوان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت جوان فلسطینی در راهپیمایی حق بازگشت در جنوب غزه، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند یک فروند راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک فروند راکت از سمت نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

تل‌آویو به محل دقیق برخورد این راکت اشاره‌ای نکرده، اما مدعی شده است که راکت در محلی باز به زمین خورده و خسارت یا تلفاتی بر جای نگذاشته است.

ساعتی پیش از این بیانیه، برخی منابع محلی از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حملات راکتی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین حومه نوار غزه خبر داده بودند.

شبکه تلویزیونی المیادین پیش از این گزارش داده بود، کرم فیاض، جوان ۲۶ ساله فلسطینی که روز جمعه در شرق خان یونس زخمی شده بود به شهادت رسید.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرد در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چهلمین راهپیمایی حق بازگشت غزه ۶ تن زخمی شدند.

همچنین شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه یکشنبه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های ادامه جنایت‌هایش علیه فلسطینی‌ها در راهپیمایی بازگشت هشدار داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار