رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معاون قوه قضاییه سخنران مراسم ۹ دی در یاسوج

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی مراسم ۹ دی با سخنرانی معاون فرهنگی قوه قضاییه در یاسوج خبر داد.

سید جواد خاضع  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  گفت:مراسم گرامیداشت حماسه باشکوه ۹ دی ماه روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضایی در مصلی نماز جمعه شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  ۹ دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است گفت: این مراسم باید به بهترین شکل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در سراسر کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود افزود:میزگرد‌های تبیینی و تحلیلی در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، کرسی‌های آزاداندیشی و بصیرت افزایی در دانشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، فضاسازی شهری و توزیع اقلام فرهنگی از عمده‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال در این استان است.

 خاضع پور از مردم خواست تا مثل همیشه با حضور حداکثری خود در حماسه ۹ دی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام انقلاب اسلامی و فتنه گران بزنند.

انتهای پیام/غ

 بزرگداشت حماسه 9 دی در یاسوج

 

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.