اولین نرم افزارهای اندرویدی شهدای دانش آموز و 8 آبان در یاسوج رونمایی شد

دو نرم افزار اندروید شهدای شاخص دانش آموزی کشور و نرم افزار اندرویدی 8 آبان به مناسبت روز بسیج دانش آموزی برای اولین بار در کشور در یاسوج رونمایی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ طراح و تولیدکننده این دو نرم افزار اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی استان به مناسبت روز بسیج دانش اموزی دو نرم افزار اندروید شهدای شاخص دانش آموزی کشور و نرم افزار اندرویدی 8 آبان که با توجه به جنگ نرم دشمن نیاز دانش آموز امروز هست ، با توان و تخصص بومی و ایده پردازی هایی که دراستان صورت گرفت این اقدام را انجام داد.

مصطفی گلستانی فر درباره نرم افزار اندروید شهدای شاخص دانش آموزی گفت: این نرم افزار به معرفی دو تن از شهدای شاخص دانش آموزی کشور می پردازد که مواردی از جمله وصایا ، خاطرات ، تصاویر و غییره در این نرم افزار گنجاده شده است .

گلستانی فر درباره نرم افزار اندروید هشت آبان نیز اظهار کرد : نرم افزار هشت آبان به معرفی شهید شاخص دانش آموزی محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی می پردازد ، در این نرم افزار اطلاعاتی از شهید محمدحسین فهمیده از جمله وصایا ، حماسه ها و اقداماتی که انجام داده است ، بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) درباره این شهید بزرگوار ، و همچنین درباره بسیج دانش آموزی ، ساختار ، ماموریت ها ، اهداف و فعالیت های که بسیج دانش آموزی در حوزه های مختلف در سطح واحده های دانش آموزی انجام می گیرد ، بخش دیگر این نرم افزار گنجینه معنوی می باشد که شامل ادعیه ، مسائل قرآنی ، توصیه های مقام معظم رهبری به نوجوانان می پردازد .

وی در پایان گفت : با توجه به خلاقیت و ایده هایی که در استان وجود دارد ، در آینده ای نزدیک مرکز تولید چندرسانه ای و نرم افزاری این حوزه به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص خواهد یافت و می توانیم با فراهم آوردن زیرساخت ها و توان و تخصصی که در استان وجود دارد این تولیدات را برای سراسر کشور اماده کنیم .

گفتنی است این نرم افزار قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را داراست .

گلستانی فر فعال رسانه ای و طراح و برنامه نویس نرم افزار اندروید در کهگیلویه وبویراحمد است و تاکنون نرم افزارهای اندرویدی دجال واره، راهیان نور، رسانه بصیر، حماسه 9 دی، شهدای دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، ابعاد شخصیتی آیت الله ملک حسینی (ره) ، شهدای شاخص دانشجویی استان (شهید طیب و شهید دهراب پور)، شهید شاخص رسانه استان (شهید عبدیان)، پد خندق، خبر خوان آنلاین کهگیلویه و بویراحمد را طراحی و منتشر کرده است.

نرم افزار های دجال واره، راهیان نور، رسانه بصیر، حماسه 9 دی و نفوذ از جمله نرم افزارهای اندرویدی است که برای نخستین بار در کشور از سوی گلستانی فر طراحی، برنامه نویسی و منتشر شده است .

انتهای پیام/غ

 رونمایی از دو نرم افزار اندرویدی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.